Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین افزود: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی تصریح کرد: واحد نظارت از واحدهای اخذ تسهیلات به صورت مستقل به فعالیت می‌پردازد و تمامی طرح‌های دریافت کننده تسهیلات کرونا را در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و میراث فرهنگی تا آخرین مرحله رصد و نظارت می‌کند.

وی اضافه کرد: اطمینان از هزینه کرد صحیح، جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداخت شده و نیز آگاهی از مشکلات فعالان حوزه آسیب دیده از کرونا در مراحل مختلف تولید و فروش و کمک به رفع یا به حداقل رساندن آنها از اهداف این طرح است.

گروسی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی کرونا در استان، گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال ۲۸ هزار و ۹۶۳ نفر در استان برای دریافت ۲۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده که با همکاری بانک‌های عامل ۱۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

کد خبر 5108488

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا گروسی قزوین تسهیلات کرونایی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان بارش برف ایام فاطمیه شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد