Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:36:30 GMT

برونو فرناندس؛ یک یونایتدی متعصب(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۷۸۸۵

برونو فرناندس؛ یک یونایتدی متعصب(عکس)

واکنش برونو فرناندس به گلزنی لحظات پایانی مارکوس راشفورد در دیدار منچستریونایتد و ولوز از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود به مصاف ولوز رفت و با گل دقیقه 90+3 مارکوش راشفورد موفق شد به پیروزی برسد. پاس گل راشفورد توسط برونو فرناندس ستاره پرتغالی یونایتد به او داده شد و بعد از گلزنی راشفورد واکنش برونو فرناندس از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونایتد با این پیروزی به رتبه دوم جدول لیگ برتر رساند و خودش را به عنوان رقیب جدی لیورپول صدرنشین مطرح کرد. شیاطین سرخ حالا با شاگردان کلوپ تنها دو امتیاز فاصله دارند. یکی از مهمترین دلایل موفقیت اخیر یونایتد بدون شک ستاره پرتغالی این تیم برونو فرناندس بوده است.

 

علاوه بر گلها و پاس گلهای فرناندس، علاقه و شیفتگی او به باشگاه جدیدش به وضوح مشخص است. این علاقه و شیفتگی دیشب بار دیگر در زمان گلزنی مارکوس راشفورد در اولدترافورد دیده شد.

 

 

درحالیکه تنها چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود فرناندس توپ را برای مارکوس راشفورد ارسال کرد. راشفورد بعد از نگاه کردن به محوطه جریمه شوتی سنگین شلیک کرد که توسط رومن سیس تغییر جهت داده و وارد دروازه ولوز شد.

 

 

 

اما در حالیکه راشفورد و پل پوگبا که نزدیک او بود شادی بعد از گل را شروع کرده بودند فرناندس در حالی دیده شد که با نهایت شادی بالا و پایین می پرید تا اینکه به لوک شاو رسید تا شادی خود را با او قسمت کند. شادی فوق العاده فرناندس از پیروزی تیمش باعث شد او بار دیگر با ستایش هواداران این تیم مواجه شود. یونایتدی‌ها حالا از اینکه یک ستاره درخشان پیدا کرده اند که واقعا شیفته پیراهن سرخ یونایتد است خوشحال هستند.

 

 

 

منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون برونو فرناندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده یکی از کلیدهای صعود رئال ‏مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این ستاره اروگوئه‌ای در پایان ‏دیدار برگشت رئال و سیتی در ورزشگاه اتحاد به عنوان بهترین بازیکن ‏میدان انتخاب شد. ‏

والورده امروز به تحلیل دیدار رئال و سیتی پرداخت و رازهای پیروزی بر ‏تیم پپ گواردیولا را فاش کرد. ‏

رئال که فصل گذشته در اتحاد 4-0 به سیتی باخته بود امسال موفق ‏شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. ‏

والورده در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان اروگوئه درباره بازی دشوار با ‏منچسترسیتی گفت:" در تمام عمرم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر خسته ‏نشده بودم. وقتی در طول مسابقه توپ را در اختیار ندارید و دائم در ‏حال دفاع کردن هستید کار به جایی می‌رسید که تا سرحد قابل ‏تحمل بشری خسته می‌شوید. در این شرایط مسلم است که جور ‏دیگری فوتبال بازی می‌کنید ولی خدا را شکر ما در نهایت موفق شدیم ‏صعود کنیم". ‏

فدریکو والورده یک راز دیگر هم فاش کرد. او گفت با اینکه توسط ‏آنچلوتی نامش بین پنج پنالتی‌زن اصلی گنجانده شده بود ولی به ‏دلیل خستگی مفرط خودش خواست که نامش از فهرست خط زده ‏شود.

 ستاره اروگوئه‌ای رئال گفت:" وقتی آنقدر خسته‌ای که حالت خوب ‏نیست باید واقعیت را به مربی بگویی. این باعث نمی‌شود کسی ‏بگوید تو فوتبالیست بدی هستی. من معتقدم در آن لحظه کار ‏درست این بود که غرور را کنار بگذارم و بگویم من آماده نیستم و ‏بهتر است یک هم‌تیمی دیگر پنالتی بزند". ‏

والورده درباره اینکه عوامل پیروزی رئال را چه می‌داند گفت:" بازی ‏کردن به خاطر نشان رئال روی سینه‌مان، بیشتر از هر چیز دیگری. ‏دائما جنگیدن و دانستن اینکه باید تا آخرین ثانیه به تیم و به ‏خودمان باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم جلوی هر حریفی موفق ‏باشیم. مادرید همیشه مادرید است و ما این را در چمپیونزلیگ ثابت ‏کرده‌ایم". ‏

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!