Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور ونزوئلا از کشف و خنثی سازی توطئه هایی برای بی ثبات سازی و اختلال در روند پارلمان منتخب خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا پیشتر اعلام کرده بود که کلمبیا به دنبال انجام حمله‌ای جدید علیه ونزوئلا در پایان سال جاری میلادی از جمله علیه ارتش این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارمن منندز، وزیر کشور و دادگستری ونزوئلا، این عملیات با عنوان "بایکوت مجمع ملی" در حال برنامه ریزی بوده و احتمالا قصد داشتند آن را از ۲۷ دسامبر ۲۰۲۰ تا پنجم ژانویه ۲۰۲۱ عملی کنند.

وی ادامه داد، رئیس این عملیات لئوپولدو لوپز، رهبر اپوزیسیون است که از کشور گریخته و از خارج به ویژه کلمبیا حمایت می‌شود؛ جایی که شرکت کنندگان در این عملیات در آن آموزش می‌بینند.

وزیر کشور و دادگستری ونزوئلا همچنین گفت: هدف این تبهکاران انجام حملات علیه وابستگان به مقام های عالی رتبه دولتی، ارتش، پلیس، فرمانداران، قانونگذاران منتخب و دادستان کل است.

وی افزود: علاوه بر اینها، حملاتی هم قرار بود علیه پالایشگاه نفت و یک نیروگاه تولید برق صورت بگیرد. چند تن دخیل در این طرح تروریستی بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • شناخت درست اهل بیت و تبعیت از آنها از واجبات است
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه