Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سردار یعقوب سلیمانی تصریح کرد: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای محور مقاومت به مناسبت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان و یاران محور مقاومت روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در همه گلزارهای مطهر شهدای مدافع حرم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه به صورت سراسری و با محوریت و مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها برگزار می‌شود و جلب و مشارکت و همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای لشکری و کشوری و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ملی، رسانه‌های محلی و فضای مجازی در سطح استان‌ها مورد نظر قرار دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: طراحی برنامه‌های ویژه فرهنگی با محوریت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان و یاران محور مقاومت و نیز دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مسئولان و مقامات استانی و شهرستانی برای حضور در برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا

جمعی از رزمندگان ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تهران با حضور در یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا در فکه ، ضمن تجدید خاطره و میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای این عملیات به ویژه شهیدان سردار حاج حسین اسکندرلو و حاج محمد حسین حسنیان ، از دیگر مناطق عملیاتی و سد کرخه در خوزستان بازدید کردند .

 

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی