Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:37:39 GMT

احداث پارک تخصصی کودک در دامغان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۸۴۹۳

احداث پارک تخصصی کودک در دامغان

شهردار دامغان گفت: عملیات ساخت نخستین پارک تخصصی کودک و نوجوان این شهر با اعتبار یکصد میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش ایمنا، مسلم نصرتی اظهار کرد: عملیات ساخت نخستین پارک ویژه کودکان و نوجوانان در گودالی به عمق ۱۱.۵ متر و مساحت ۲۰ هزار متر در شهرک انقلاب دامغان آغاز شد.

وی ادامه داد: یکصد میلیارد ریال در گام نخست اجرای این عملیات با مشارکت بخش خصوصی برای این طرح در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار دامغان گفت: رسیدگی به وضعیت گودال عمیق موجود در شهرک انقلاب دامغان، یکی از درخواست‌ها و دغدغه مردم شهر دامغان بود که در همین مکان، پارک در حال ایجاد است.

نصرتی اضافه کرد: در دو سال آینده، امکاناتی از جمله سالن کتابخانه، سالن نمایش، زمین اسکیت، آبشار مصنوعی، وسایل بازی و آلاچیق در این مجموعه ساخته می‌شود.

شهردار دامغان تصریح کرد: پاسخ به نیازهای کودکان امری مهم و ضروری است که امیدواریم در سایه این امر، شاهد پرورش و رشد کودکانی بااستعداد برای پیشرفت آینده کشور باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 465242

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری شهرداري دامغان کودکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد