Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالاری با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی بار دیگر فرزندان شهدا یتیم شدند، گفت: با شهادت سردار سلیمانی غمی بزرگ در خانه‌مان پدیدار شد؛ ناراحتی، اشک و ماتمی که تنها زمان شنیدن خبر شهادت پدرشان در چهره فرزندانم دیده بودم اما اینبار با شهادت سردار دل‌ها انگار این غم چندین برابر شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار سلیمانی که مرد روزهای سخت و عمل بود نه تنها در میدان جنگ با دشمنان تبحر خاص داشت بلکه درون کشور هر آنجا که به کمکش نیاز بود آستین همت را بالا می زد و مردانه وارد میدان می شد؛ در سال های اخیر در سیل خوزستان آن را مردم به وضوح مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان جنگ تحمیلی تنها فرمانده لشکر ۴۱ ثاراالله نبود بلکه دوست و رفیق تمام رزمندگان به شمار می رفت و در کنار ابهت و توانایی که داشت همینه دشمنان را نابود می ساخت.

سردار سلیمانی هر چند که همواره به رفقای شهیدش غبطه می خورد؛ اما با ادامه دهندگی راهشان خداوند منان شهادت را در کشور عراق نصیبش کرد تا بار دیگر اسلام با خون شهیدان آبیاری شود.

علی رغم اینکه آمریکا فکر می کرد با شهادت رساندن سردار دلها راه و مکتب این شهید بزرگوار نیز نابود می شود اما در این یک سال اخیر به وضوح می توان دید نه تنها یاد سردار سلیمانی فراموش نشده بلکه مکتب سردار دلها روز به روز در جای جای جهان اسلام در حال رشد است.

خبر شهادت سردار سلیمانی اگرچه برای تمام افراد جامعه سخت و جانسوز بود؛ اما در این میان فرزندان شهدای مدافع حرم انگار غمی بزرگتر برایشان بود؛ زیرا بعد از پدرشان چشم و امیدشان به سردار دلها بود.

با شهادت سردار سلیمانی بار دیگر فرزندان شهدا یتیم شدند

فرزندان شهدا که سردار سلیمانی را عمو خطاب می کردند؛ می دانستند که عمویشان انتقام خون پدرشان را سخت می گیرد و با به شهادت رساندن سردار دلها بار دیگر طعم تلخ یتیمی را چشیدند.

زهرا و محمد امین فرزندان عبدالحمید سالاری، اولین شهید مدافع حرم هرمزگان هستند که روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی آرزو داشتند که خواب باشند و این تنها یک دروغ رسانه ای باشد.

در آستانه سالگرد سردار سلیمانی گفتگو کرده ایم با همسر اولین شهید مدافع حرم هرمزگان تا از حال و هوای آن روز فرزندانش به ما بگویند.

مریم سالاری، همسر شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم در گفتگوی اختصاصی با خبرنکار هرمز با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی بار دیگر فرزندان شهدا یتیم شدند، گفت: خبر شهادت سردار که از رسانه ملی پخش شد باورش برایمان سخت بود به طوری که فرزندانم با دوستان و آشنایان تماس می گرفتند تا تسکینی برای دلشان باشد.

حاج قاسم آرام‌بخش دلهای فرزندان شهدا بود

همسر شهید عبدالحمید سالاری عنوان کرد: هر چند که فرزندانم قبول داشتند شهادت حق سردار بود اما می گفتند هنوز زود است و غمی بزرگی در خانه مان پدیدار شد که آن غم و ناراحتی، اشک و ماتم را تنها زمان شنیدن خبر شهادت پدرشان در چهره فرزندانم دیده بودم ولی اینبار با شهادت سردار دلها انگار این غم چندین برابر شده بود.

سالاری با بیان اینکه زهرا و محمد امین بی تاب تر و بهانه گیر از هر زمانی دیگر شده بودند، گفت: به اصرار فرزندان برای تشییع حاج قاسم راهی کرمان شدیم و موج موج از عاشقان و دلدادگان سردار دلها در انجا حضور داشتند و هر کس برای تسلی دل خود به نحوی عزاداری می کرد.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی آرام‌بخش دلهای فرزندان شهدا بود، بیان کرد:علی رغم اینکه پیاده روی فراوانی در کرمان داشتیم اما خسته نبودیم و دخترم زهرا که خیلی بی تابی می کرد با دیدن تابوت سردار سلیمانی به آرامش رسید.

هیچ وقت یاد و مکتب سردار سلیمانی از یادها نمی رود

همسر اولین شهید مدافع حرم هرمزگان با بیان اینکه هیچ وقت یاد و مکتب سردار سلیمانی از یادها نمی رود، اظهار کرد: با شروع بیماری کوید ۱۹ کادر درمان، گروه های جهادی و بسیجی و بسیاری از مسئولان بدون هیچ گونه چشم داشتی شبانه روز برای ریشه کنی کرونا و سلامت جامعه تلاش می کنند که به طور قطع می توان گفت اینها ادامه دهندگان راه سردار دلها هستند.

سالاری با اشاره به اینکه حاج قاسم مرد عمل بود، عنوان کرد: مسئولان ما باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و رسیدگی به امور شهروندان را سرلوحه خود قرار دهند و نه تنها به فکر پست و مقام خود باشند.

وی خاطر نشان کرد: ان شاءالله که ما هم بتوانیم فرزندانی همچون قاسم سلیمانی تربیت کنیم که ادامه دهنده راه مکتب اسلام باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اولین شهید مدافع حرم سردار دلها خبر شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟