Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) بیرجند به منظور گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،برگزاری ۲۶ عنوان برنامه با همکاری با همکاری پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند با اشاره به برگزاری پویش «۴۰ ختم قرآن کریم» به نیت هدیه به ارواح مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم ، افزود: همچنین پویش ختم «سوره کوثر و انسان» برای شادی روح سردار آسمانی و همرزمان شهیدش برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: طرح «۴۰۰ هزار صلوات» نیز به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در حال برگزاری است.

 

نوروزی از تدارک مسابقات مختلف به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها در کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) بیرجند خبر داد و افزود: در همین راستا مسابقه نقاشی و دل‌نوشته سردار دلها ویژه گروه سنی ۵ تا ۱۶ سال، جشنواره آثار گرافیکی با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی در بخش های طراحی پوستر، عکس و نقاشی دیجیتال ویژه عموم و همچنین مسابقه میثاق‌نامه سردار اسمانی( وصیت نامه خوانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند با اشاره به برگزاری سلسله نشست ها بصیرتی مکتب حاج قاسم به مدت پنج شب در محل مسجد محمد امین(ص) بیرجند، بیان کرد: ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار دلها پنج شنبه ۱۱ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی (فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) استان قم) ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی به توزیع اقلام فرهنگی و دعای هفتم صحیفه سجادیه در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: ایستگاه فرهنگی  و کتاب سردار مقاومت، ایستگاه ماشین نویسی با موضوع جملات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند برپا خواهد شد.

 

نوروزی از پویش اهدای خون به نیابت از شهید سردار سلیمانی خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن، قرائت حضرت زهرا (س)، تجلیل از خانواده شهدا و مدافعان سلامت، برگزاری شب شعر، توزیع ۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی، اطعام و توزیع ۲ هزار قرص نان بین خانواده های محروم در قالب پویش «نذر حاج قاسم» از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند بیان کرد: حرکت کاروان خودرویی همراه با اجرای سرود و دمام زنی در روز سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» جمعه و شنبه ۱۲ و ۱۳ دی ۹۹ بعد از نماز مغرب و عشاء از محل مسجد محمد امین(ص) بیرجند برگزار می شود.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نذر حاج قاسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی حرکت کاروان خودرویی برنامه فرهنگی اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسجد محمد امین ص سردار سپهبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان