Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با همراهی و همکاری مردم و اصناف آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کاهش یافته است و با توجه به شکننده بودن وضعیت از مردم می خواهیم همچنان موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین ۴۲۸ تن به این ویروس مبتلا شدند که ۲۰ تن از آنها فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: با توجه به زرد بودن وضعیت منطقه و طبق دستور استاندار کرمانشاه تمامی کارمندان باید با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی در ادارات حضور یابند.

تاتار اضافه کرد: از مردم می خواهیم طبق روال گذشته موازین بهداشتی را رعایت کنند و از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

وی گفت: از تمامی افرادی که دارای علایم ضعیف ابتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند می خواهیم در منازل خود بمانند و در صورتی که دچار علایمی هستند با مراجعه به مرکز بهداشت و درمان آزمایش دهند.

او ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی تمام مردم قصرشیرین از نظر ابتلا به ویروس کرونا پایش شدند که اجرای این طرح تا اسفند ماه امسال ادامه دارد و از طریق سامانه ۴۰۳۰ نیز غربالگری افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای ادامه دارد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.      

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین محدودیت های کرونا ویروس کرونا قصرشیرین محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران