Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@18:53:58 GMT

در جریان جدایی بشار نبودم وگرنه مانع می‌شدم!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۳۵۵

در جریان جدایی بشار نبودم وگرنه مانع می‌شدم!

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، در برنامه فرمول یک شب گذشته، آیتم سفر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به یاسوج برای ابراز همدردی با خانواده داغدار یکی از هواداران پرسپولیس پخش شد و در بخشی از این آیتم گل‌محمدی در مصاحبه‌ای به حواشی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و البته موضوع جدایی بشار رسن واکنش نشان داد؛ او ابتدا درباره خطای جنجالی مهدی شیری و اشتباه دوباره او در دیدار با نساجی گفت:  تمام فوتبالیست های بزرگ دنیا به ویژه در خط دفاعی امکان دارد اشتباهات مرگباری انجام بدهند اما مهدی هم برای تیم زحمت کشیده و آن اشتباه روی یک اتفاق به خاطر فشار و استرس زیاد بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره اشتباه بازی با نساجی هم شاید بی تاثیر نباشد زیرا فشار زیاد است اما ناراحت ترین فرد بین تمام پرسپولیسی ها و هواداران خود شیری است.

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد آرمان رمضانی در خط حمله این تیم گفت: عملکردش در بازی با نساجی خوب بود و پاس گل خوبی را هم داد و این دومین پاس گلش برای پرسپولیس بود؛ با توجه به فیزیک مناسب و انگیزه بالایی که دارد می تواند بازیکن مثمرثمری برای ما باشد.

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره جدایی بشار رسن، انتقاداتی را علیه مدیران سابق باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و گفت: درباره این موضوع زیاد صحبت کردم اما به خاطر نوع بازی ای که ارائه می داد، حفظ توپ، تکنیک و گلساز خیلی خوبش بازیکن مهمی برای ما بود؛ هیچ وقت برای من قابل درک نیست بدون اجازه سرمربی یک بازیکن از تیم جدا یا به آن اضافه شود و نمی دانم چرا چنین کاری کردند. اولین موضوع مهم برای این امر رضایت و تصمیم گیری سرمربی است اما متاسفانه من در جریان نبودم و اگر از ابتدا می دانستم قرار است چنین اتفاقی بیفتد جلویش را می گرفتم. با رسن توافق مخفیانه کردند که فکر می کنم با این اقدام شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس را زیر سوال بردند. بیانیه 15 بندی هم توجیهی برای کار بدشان بود و همیشه باید نزد هواداران به دلیل این کار پاسخگو باشند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس