Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:05:29 GMT

ابومهدی المهندس به فرزند شهید سلیمانی چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۴۵۲

ابومهدی المهندس به فرزند شهید سلیمانی چه گفت؟

به گزارش ایرنا، فرزند شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری «المعلومه» عراق تصریح کرد: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس رابطه ای عمیق و قلبی متمایزی داشتند.

وی افزود: من پدرم را تنها بدون ابومهدی المهندس نمی دیدیم.

دختر سردار شهید سپهبد سلیمانی افزود: یک بار ابومهدی شخصا به من گفت که از خداوند می خواهد که اگر اتفاق بدی برای حاج قاسم بیفتند، (او هم) از این دنیا برود، زیرا چنین امری برایش غیرقابل تحمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاج قاسم جریان مقاومت را در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان و حتی ایران بنا نهاد و آن را تقویت، قدرتمند و بزرگ کرد.

زینب سلیمانی گفت که پدرش تلاش مضاعفی درباره عراق مبذول داشت، زیرا این امر برای وی مهم بود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس سبب شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

برچسب‌ها زینب سلیمانی سوریه لبنان ابومهدی المهندس عراق قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زینب سلیمانی سوریه لبنان زینب سلیمانی سوریه لبنان ابومهدی المهندس عراق قاسم سلیمانی اخبار کنکور ابومهدی المهندس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور