Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام 5 پنالتی در بازی ماشین سازی و سپاهان که با نتیجه 3 بر 3 مساوی تمام شد، اظهار داشت: آقای فؤاد رفاه‌پیشه در اولین قضاوتش در لیگ برتر 5 پنالتی اعلام کرد که کار ساده‌ای نیست. حتی داوران باتجربه ما بعد از اعلام پنالتی دوم برای اعلام پنالتی سوم در مسابقه احتیاط می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و حتی با اجرای فن کشتی در محوطه  جریمه هم یا پنالتی نمی‌گیرند یا به سختی پنالتی سوم را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این داور 5 پنالتی ظریف را با قاطعیت و به درستی اعلام کرد و توجهی به نام تیم میزبان و میهمان نداشت. با این حال متأسفانه شاهد هستیم که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها این اتفاق را یک اتفاق خارق‌العاده و عجیب می‌نامند. یا برخی از کارشناسان می‌گویند، پنالتی روی کی‌روش یک پنالتی سخت‌گیرانه بوده که این هم درست نیست. هر 5 پنالتی که این داور اعلام کرد کاملا صحیح بود.

عسگری تأکید کرد: شاید در پنالتی کی‌روش داور می‌توانست قبل از زدن سوت بازی، با تذکر جدی به بازیکنانی که درگیر هستند، از بروز چنین خطایی پیشگیری کند، اما واقعیت آن است که هر 5 پنالتی اعلام شده درست بود و من این پنالتی‌ها را ظریف می‌نامم زیرا گاهی خطای پنالتی‌ها خیلی واضح رخ می‌دهد.

وی با درخواست از کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد: برایم عجیب است که کمیته و دپارتمان داوری از این داور جوان حمایت و دفاع نمی‌کند و وقتی چنین داوری پنالتی را می‌گیرد و به درستی هم این کار را انجام داده، هیچ بیانیه و دفاعیه‌ای از این داور در مقابل هجمه‌های عجیب رخ نمی‌دهد. به نظر من بهترین کار این است که مسؤولان داوری از این داور به خوبی حمایت کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ظریف فوتبال پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ