Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی هدف اصلی خود را ترویج بازی‌های بومی محلی در سطح ملی و بین‌المللی عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

محمدتقی امیری خراسانی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه این توفیق نصیبم شد با رای اکثریت مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون روستایی کارم در موسسه ورزش کیش به پایان‌ می‌رسد و بعد از جلسه معارفه در فدراسیون به صورت تمام وقت به فعالیتم ادامه می‌دهم.

رئیس فدراسیون روستایی درباره سمتش در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز شنبه 13 دی ماه برگزار می‌شود و مسئولیتم را به رئیس جدید می‌سپارم.

وی هیئت‌های استانی را بازوان اجرایی فدراسیون معرفی کرد و ادامه داد: هیئت‌های استانی بازوان اصلی اجرایی هستند و چون تجربه اجرایی دارند مطمئنا در سیاست گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خیلی بهتر می‌توانند کمک کنند. نقش هیئت‌های استانی می‌تواند خیلی کلیدی و کمک کننده باشد.

وی در ادامه از زحمات جعفری رئیس سابق فدراسیون تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم از اقدامات ایشان بهره گیریم‌. در هر صنفی نهادهای مختلفی دخیل هستند و برای موفقیت باید هم افزایی وجود داشته باشد. لذا همه دستگاه‌های ورزشی و دولتی باید برای گسترش بازی‌های بومی محلی گام بردارند.

امیری خراسانی مهمترین برنامه‌اش را ترویج بازی‌های بومی محلی عنوان کرد و افزود: کارهای خوبی انجام شده و مهمترین کار من معرفی و ترویج  فرهنگ بازی‌های بومی محلی در سطح ملی و بین المللی است. متاسفانه برخی کشورها ورزش های بومی محلی ما را به نام‌ خود ثبت می‌کنند. وظیفه ماست که با برنامه ریزی درست به جهان ثابت کنیم که به عنوان مثال هفت سنگ ورزش باستانی ما است و یکی از اهداف ما ترویج بازی‌های بومی و محلی است.

وی درباره ترویج ورزش بانوان نیز اظهار داشت: ورزش بانوان بخش لاینفک فدراسیون است که فعالیت‌شان را پررنگ تر می‌کنیم تا فعالیت بانوان را در روستا و شهر در چارچوب فرهنگ و شرع گسترش دهیم.

برگزاری نشست تخصصی کمیسیون ورزش و جامعه فعال کمیته ملی المپیک

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش رئیس فدراسیون روستایی ترویج بازی های بومی بازی های بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب