Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:20:20 GMT

خدمات کاردرمانی در منزل و هزینه های آن در کرج

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۵۶۱

خدمات کاردرمانی در منزل و هزینه های آن در کرج

در اثر کهولت سن و یا ابتلا به برخی بیماری‌ها، بدن دیگر مانند سابق توانایی انجام فعالیت های فیزیکی را ندارد. بنابراین در اثر عدم داشتن تحرک، عضلات ضعیف می شوند. در این هنگام فرد کلافگی و خستگی شدیدی را احساس کرده و شادابی و نشاط خود را از دست می دهد. به همین دلیل است که کاردرمانی برای این افراد می تواند راه نجاتی از این بی حرکتی و سکون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هوم کا، با کمک کار درمانی در منزل بیمار مجددا به زندگی عادی خود برگشته و کیفیت روابط اجتماعی و فردی او افزایش می یابد. در کاردرمانی که یکی از شاخه های توانبخشی می باشد، فرد متخصص با انجام تکنیک هایی خاص، ابعاد فیزیکی، روحی و روانی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

شخصی که دچار این بیماری ها و ناتوانی های خاص می شود، قطعا خارج شدن از محل کرج خود، حتی با وجود کمک اطرافیان، کاری دشوار و طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل هوم کا با فراهم آوردن شرایطی که این عزیزان بتوانند در خانه کرج خود از وجود یک درمانگر برای انجام تکنیک های کاردرمانی بهره مند شوند، می کوشد تا اطمینان و آرامش خاطر را به این افراد و خانواده هایشان ببخشد.

کاردرمانی در منزل کرج

حال که با مفهوم کاردرمانی آشنا شدید، بد نیست که نگاهی به برخی از مزایای آن داشته باشیم:

. ارتقاء سطح سلامت جامعه

. افزایش تمرکز و توجه

. بهبود درک محیط

. بهبود حافظه

. بهبود مهارت های لازم برای انجام فعالیت های روزانه

. به حداکثر رساندن توانایی افراد

. کاهش ناتوانی ‌ها و مشکلات افراد

. جلوگیری از پیشرفت بیماری و عوارض ناشی از آن

. بهبود مهارت های عاطفی و حسی حرکتی

. یادگیری مهارت های لازم برای زندگی عادی

. جلوگیری از الگوهای غلط حرکتی

. افزایش توانایی های فردی

. بهبود و افزایش توان عضلانی

. یادگیری واکنش های تعادلی

. افزایش استقلال در عملکرد فرد

از تاثیرات روانی مثبت کاردرمانی می توان به افزایش استقلال، اعتماد به نفس و خود باوری افراد مخصوصا کودکانی که به این عارضه دچار هستند اشاره نمود. این مزایا برای کودکان باعث می شود هنگام ورود به جامعه عملکرد بهتری در روابط اجتماعی از خود نشان داده و آینده بهتری در انتظارشان باشد.

شرایط کاردرمانی در خانه کرج

اگر مردد هستید که آیا کاردرمانی می تواند راه حلی برای مشکل شما باشد یا خیر، نگاهی به موارد زیر بیاندازید تا بدانید دقیقا چه افرادی واجد شرایط برخورداری از خدمات کاردرمانی در خانه کرج هستند.

. افرادی که دچار اختلالات جسمی هستند، از دررفتگی های مادرزادی گرفته تا اختلالات نورولوژیکی مانند ام اس و سکته مغزی در بزرگسالان.

. افرادی که دچار اختلالات روانی مانند هذیان، بی قراری، فوبیا، اختلالات خلقی و سوء مصرف مواد هستند.

. اختلالات ذهنی که معمولاً در کودکان رخ می‌دهد و شامل بیش ‌فعالی، مشکلات شناختی و مشکلات حافظه می‌شود.

روش های کادرمانی در منزل کرج

برای اینکه بیشتر درباره روش های کاردرمانی بدانید، در ادامه توضیحی مختصر درمورد این روش ها ارائه کرده‌ایم.

. تغییر در منزل

تغییر در دکوراسیون و تبدیل خانه کرج به محیطی با امنیت و آرامش بیشتر توسط درمانگر، تجربه خوشایندی را برای شخص بیمار فراهم می آورد.

. فعالیت های تقویت کننده در بالا تنه در سالمندان

درمانگر سعی می کند تا با آموزش تمریناتی جهت بهبود عملکرد بدنی بیماران، آن ها را در انجام کارهای خود بیشتر درگیر کند.

. تمریناتی برای بهبود و افزایش عملکرد

تمریناتی برای تقویت عضلات به فرد بیمار توسط درمانگر آموزش داده می شود، سپس از او می ‌خواهد که برای افزایش عملکرد خود فعالیت ‌هایی مانند تا کردن لباس و ملحفه را انجام دهد. این کار باعث می شود عضلات فرد بیمار که مدتی بی حرکت بوده است قوی‌تر گردد.

حتی گاهی زمانی که فرد در حال انجام کارهای روزانه خود است، وزنه‌ی سنگین به دور مچ دست او بسته می ‌شود تا قدرت و استقامت عضلات بیمار افزایش یافته و بیمار عملکرد بهتری در کارهای روزانه خود داشته باشد.

هزینه کاردرمانی در محل کرج

در ایران بیمه تکمیلی تمام هزینه های کاردرمانی را تقبل می‌کند. هر بیمه ای که آزمایشات و ویزیت یک متخصص و یا فوق متخصص را تقبل کند هزینه ‌های کاردرمانی را نیز پوشش می‌دهد.

باید توجه داشت که هزینه کاردرمانی در منزل کرج بیشتر از کاردرمانی در کلینیک می‌باشد و عواملی مانند مسافت خانه کرج شما تا مرکز، تجهیزات مورد استفاده برای کاردرمانی، تجربه کاری درمانگر، سن و شرایط بیمار می ‌تواند در تعیین هزینه نقش بسزایی داشته باشد.

مجموعه هوم کا تمامی مناطق شهر کرج و اطراف آن را پوشش داده و برای خدمت رسانی در هر زمان آماده است. برای سفارش خدمات کاردرمانی در منزل کرج هوم کا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت https://www.homeca.ir بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کرده و باقی کار را به متخصصان ما بسپارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منزل کرج خانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای