Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:35:45 GMT

آقای خاص دوباره مشتری دیه‌گو کاستا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۵۷۹

آقای خاص دوباره مشتری دیه‌گو کاستا شد

با جدایی مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از این تیم ممکن است که او به سرمربی سابقش ملحق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو تمایل دارد دیه‌گو کاستا مهاجمی که به تازگی قراردادش با تیم فوتبال اتلتیکومادرید را فسخ کرده است به خدمت بگیرد.

مورینیو به واسطه دورانی که کاستا را در چلسی تمرین می‌داد شناخت کاملی از این مهاجم اسپانیایی دارد و ویژگی‌های این بازیکن به خصوص جنگندگی‌اش مورد علاقه آقای خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو آقای خاص به عنوان مشتری اول کاستا معرفی شده است.

با پیوستن لوئیس سوارس به اتلتیکومادرید، کاستا در این تیم عملاً به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شد و حالا طبق گزارش نشریه «راسون» اسپانیا، تاتنهام و مربی‌اش سعی در جذب او به عنوان بازیکن آزاد دارند.

دیه‌گو کاستا رسماً از اتلتیکومادرید جدا شد

 

مورینیو همان کسی است که در تابستان سال 2014 کاستا را از اتلتیکومادرید به چلسی برد و کاستا نیز در همان فصل نخست با کمک به آبی‌پوشان لندن برای کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس پاسخ اعتماد آقای خاص را دارد. او سه سال بعد دوباره به چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته برای فتح لیگ برتر کمک کرد هرچند یک سال بعد رابطه‌اش با کونته به شدت تیره و تار شد و به خاطر همان مجبور به ترک چلسی و بازگشت به اتلتیکومادرید شد.

سومین دوره حضور کاستا32 ساله در اتلتیکومادرید تا دو روز پیش ادامه داشت و او از این تیم جدا شد. اکنون اما مورینیو از دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام خواسته که با جذب بازیکن سابق او خط حمله تیمش را تقویت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو اتلتیکو مادرید تاتنهام ژوزه مورینیو اتلتیکو مادرید آقای خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش

فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران، طوفانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه ایرانی به «جهانبخش» نشان می‌دهد کورس تیم‌های متمول با ارقام نجومی آغاز شده و باید منتظر یک رقابت شدید مالی بین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس باشیم.

به طور مثال شنیده شده که پتروشیمی خلیج فارس،  بودجه هزار میلیارد تومانی برای فصل آتی در نظز گرفته است!

حالا گفته شده که علیرضا جهانبخش هدف خرید چند تیم ایرانی است. او اولویتش برای فصل آینده باز هم حضور در اروپاست، اما دو باشگاه لیگ برتری هم با جهانبخش تماس گرفته و به او پیشنهاد داده‌اند. شایعه شده تراکتور با یحیی گل‌محمدی مشتری اول جهانبخش خواهد بود.

حتی یکی از این باشگاه‌ها به جهانبخش اعلام کرده اگر قراردادش را امضا کند، می‌تواند در ترکیه دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری به جهانبخش دو میلیون دلار یا حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که رقم بالایی به حساب می‌‌آید و می‌تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بشکند. 

جواد نکونام هم در فصل جاری شدیدا به دنبال جذب علیرضا جهانبخش بود ولی این بازیکن به ایران نیامد. حالا باید دید در فصل جدید برنامه او چیست؟ 

بدون شک رقم پیشنهادی باشگاه‌های اروپایی به جهانبخش به مراتب کمتر از رقمی است که می‌تواند در ایران یا در کشورهای عربی بگیرد.

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش