Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@21:55:36 GMT

طرح شهید سلیمانی عمق اجتماعی فرهنگی دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۶۴۸

‍‍‍‍‍‍

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: طرح شهید سلیمانی پیش از آنکه یک طرح بهداشتی و درمانی باشد، عمق اجتماعی و فرهنگی دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر زالی افزود: بخش عمده‌ای از کاهش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها در تهران، مدیون  طرح شهید سلیمانی است.   فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: راهبرد اصلی طرح شهید سلیمانی به این سمت است که همه نیروهای مردمی، بهداشت و درمان و کار مختلفی که انجام می دهیم معطوف به پیشگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    دکتر زالی افزود: ردیابی سریعتر، غربالگرین، تشخیص به موقع بیماران، درمان و مداخله زودتر حتما نتیجه و اثربخشی بیشتری خواهد داشت و به طور طبیعی باعث کاهش مراجعات بیمارستانی و کاهش مرگ و میر می شود.    فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه اولین ویژگی این طرح اتکا به مردم است، گفت: در طول سالیان متمادی پس از انقلاب، نشان دهنده این بوده که هر کجا مردم خودشان در مدیریت و محوریت فرایندی هر طرح مشارکت و مداخله داشته اند، آن طرح  توفیقات فراوانی به صورت شتابانی داشته است.    زالی، ضمن اشاره به اینکه محله ها در تهران زنده و دارای هویت و پویا هستند، افزود: یکی از برکات اجتماعی طرح شهید سلیمانی بازگشت به جایگاه با هویت محله ای است.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: زالی ، فرمانده ، کرونا ، شهید سلیمانی ، درمانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زالی فرمانده کرونا شهید سلیمانی درمانی طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند