Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@09:12:58 GMT

ایمان سلیمی تا نیم فصل نمی تواند پرسپولیسی شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۸۸۰

ایمان سلیمی خلاف شایعاتی که در برخی رسانه ها منتشر شده نمی تواند تا قبل از نیم فصل پرسپولیسی شود

اگر چه یحیی گل محمدی با جدیت به دنبال جذب ایمان سلیمی است اما این انتقال تا نیم فصل انجام نخواهد شد.

به گزارش طرفداری، ایمان سلیمی که در پایان لیگ نوزدهم قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و با شکایت مدیران این تیم مواجه شد، در نهایت با بررسی های صورت گرفته مشخص شد فسخ قرارداد این بازیکن با این باشگاه بدون مانع بوده و مشکل نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده تا خبرهای زیادی در مورد حضور این مدافع در پرسپولیس به گوش برسد. آن هم در حالی که یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد. اما واقعیت ماجرا این است که این انتقال تا نیم فصل انجام شدنی نیست چرا که سهیمه بازیکنان لیگ برتری پرسپولیس پر است و پرسپولیس فقط‌ نیم فصل می تواند بازیکن لیگ برتری جذب کند.

 

همچنین بخوانید:

وکیل واسعی اعتراض کرد چرا تراکتور دو پنجره محروم نشد؟

ایمان سلیمی تبرئه شد؛ کمیته تعیین وضعیت ادعای تراکتور را رد کرد

تراکتور هزینه دادرسی پرونده ایمان سلیمی را پرداخت کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایمان سلیمی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!