Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@06:12:53 GMT

کارشناس فوتبال: هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۸۹۵

کارشناس فوتبال: هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

کارشناس فوتبال گفت: خوشبختانه تیم‌های زیادی در بالای جدول با یکدیگر رقابت دارند و این فشردگی امتیازات نشان می‌دهد فاصله تیم ها با هم کم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر در حالی از هفته هشتم عبور کرد که تعدادی بازی معوقه در این مسابقات به جا مانده و جدول چندان منظمی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود حضور چند تیم در بالای جدول نشان از رقابتی فشرده برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها دارد. در این رابطه مسعود اقبالی کارشناس فوتبال اظهار داشت:

حضور چند تیم جدید در کورس بالای جدول نشانه‌های خوبی است. جدول به ما می‌گوید فاصله امتیازات بسیار نزدیک است و این بدان معناست که فوتبال دو قطبی از بین رفته است. تیم اول ۱۵ امتیازی است و تیم نهم جدول ۱۰ امتیازی است. وقتی فاصله بین ۹ تیم بالای جدول تنها ۵ امتیاز است، یعنی هیچ تیمی در بالای جدول حاشیه امنیت ندارد و با یکی دو پیروزی یا شکست می‌تواند چندین پله صعود یا سقوط کند.

مسعود اقبالی مدرس رسمی AFC اضافه کرد:

تا اینجای کار خوشبختانه به صورت کج‌دار و مریض فوتبال ما با شرایط کرونایی کنار آمده و به هر طریقی بوده خودش را کشانده است. اتفاق خاصی هم در فوتبال نیفتاده که این جای شکر دارد. تنها ضربه مهلکی که فوتبال ما مثل فوتبال همه دنیا از کرونا خورده، فقدان تماشاگر است.

مسعود اقبالی تاکید کرد:

خیلی از تیم‌ها با اینکه قدرتمند بودند اما حضور هواداران شان آنها را در بازی‌های خانگی قدرتمند تر می‌کرد که این البته جزئی از فوتبال است. اما در این فصل که تماشاگر نداریم، تیم‌ها هم قادر به استفاده از این قدرت نهفته روی سکوها نیستند و باید بر اساس توانمندی‌های فنی خود و بدون فشار سکوها نتیجه بگیرند و شاید یکی از دلایلی که تیم‌ها تا این میزان به یکدیگر نزدیک شده‌اند همین باشد.

کارشناس فوتبال گل گهر را پدیده این فصل دانست و در این خصوص گفت:

نتایجی که گل گهر تا این مقطع که یک چهارم از فصل است گرفته بسیار بالاتر از حد انتظار بوده و صدرنشینی متوالی آنها در این هفته‌ها قابل توجه است. اگر سیرجانی‌ها بتوانند این صدرنشینی را ادامه دهند واقعاً جای تمجید دارد.

وی افزود:

یکی از نقاط منفی لیگ بیستم حضور بدون مقدمه چند چهره جدید به عنوان سرمربی است و حتی افرادی را به عنوان سرمربی داریم که دوره‌های مربوطه را کامل طی نکرده و فاقد مدارک لازم هستند. این در حالی است که فوتبال مربیان مجرب و صاحب سبک و کلاس کم ندارد.

مسعود اقبالی بیان داشت:

ما یا از این طرف بام می‌افتیم یا از آن طرف. یا اصلاً در فوتبال دست به جوان‌گرایی نمی‌زنیم یا به نام جوان گرایی دست به کارهای عجیبی می‌زنیم. بهتر است جوانانی که به مربیگری علاقمند هستند از راه و روش درستش وارد این حرفه شوند و توجه مدیران باشگاه را نیز به این موضوع جلب می‌کنم که با اقداماتی احساسی یا اقتصادی به آینده این مربیان جوان و فوتبال ما آسیب نرسانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کارشناس فوتبال مسعود اقبالی کارشناس فوتبال مسعود اقبالی بالای جدول تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، باید تیمش را برای بازی دشوار مقابل بایرلورکوزن آماده کند. تیم ایتالیایی در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا باید به مصاف قهرمان بوندس‌لیگا برود.

ده‌‌روسی در مصاحبه‌ای با تلویزیون رم درباره این بازی گفت:‌"ما هیجان زده‌ایم، خوشحالیم که یک شب فراموش نشدنی دیگر را در مقابل هواداران‌مان تجربه می‌‌کنیم، آگاهیم که چالش بسیار سختی خواهد بود، اما صعود دور از دسترس نیست."

روحیه تیم؟

بعد از تساوی مقابل ناپولی گفتم باید همیشه سرزنده باشیم، همیشه باید قوی باشیم، اما لحظه‌ای وجود دارد که بازیکنان از نظر فیزیولوژیکی می‌توانند کمتر درخشان باشند، همچنین این هم تاثیرگذار است که آن‌ها بازیکنان پرفشارش را تجربه کرده‌اند. آن‌ها هدف بزرگی را دنبال می‌کند و انرژی زیادی را مصرف کرده‌اند.

وضعیت تیم در لیگ و اروپا؟

تیم‌های نزدیک و بالای ما در جدول ایتالیا خیلی خوب کار می‌کنند، بنابراین جدول لیگ به لطف آن‌ها بسیار هیجان انگیز است. لیگ اروپا یک موضوع جداگانه است، یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دارید، هر تیمی در این دو مسابقه قوی‌تر باشد، برنده خواهد شد، نه اینکه در کل یک لیگ قوی باشد و بخواهد قهرمان شود.

وضعیت بازیکنان؟

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ تمرین کردند و به نظر خوب بودند. اگر آن‌ها وضعیت خوبی  داشته باشند برای بازی در لیست قرار می‌گیرند.

بایر‌لورکوزن؟

چیزی که باید از آن ترسید وضعیت روحی آن‌هاست، چون آن‌ها تیمی هستند که هرگز شکست نمی‌خورند و به جای اینکه غرور داشته باشند، با ایمان ادامه می‌دهند و می‌خواهند شکست ناپذیر بمانند. تیمی که در وقت اضافه 20 گل به ثمر می‌رساند یعنی تیمی است که ویژگی‌ها، احساسات، دانش تاکتیکی و بازیکنانی با کیفیت عالی دارد.

شایستگی‌های ژابی آلونسو؟

آن‌ها تیمی هستند که در پایین جدول قرار داشتند و طی دو سال فوتبال خوب آن‌ها را به قهرمانی در آلمان رساند، چیزی که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودند و اکنون به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده‌اند که یک کار بسیار سخت است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!