Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@13:52:24 GMT

ساعت محبوب آقایان چه مشخصاتی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۹۸۷

ساعت محبوب آقایان چه مشخصاتی دارد؟

نکته جالب در مورد ساعت این است که علاوه بر نمایش زمان کاربردهای مختلف دیگری هم دارد. در این مطلب به معرفی ویژگی‌های ساعت مردانه آقایان می‌پردازیم و شما را با گالری نیک جامع‌ترین سایت فروش آنلاین ساعت مچی و اکسسوری آشنا می‌کنیم.

                   

چند نوع ساعت مچی مردانه داریم و هر کدام چه کارکردی دارند؟

اگر بگوییم برای هرمکان و کاری یک ساعت مچی مردانه وجود دارد خیلی اغراق نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوع نوع و کارکرد ساعت‌های مردانه به حدی است که برای هر استایل می‌توان یک ساعت مجزا تهیه کرد. البته هستند ساعت‌هایی که برای استایل‌های مختلف هم قابل استفاده هستند.

ساعت مچی گران‌ترین اکسسوری مورد استفاده مردان است که برای استایل‌های رسمی، اسپرت، ورزشی و حتی شنا طراحی‌های مختلفی دارد.

اگر قصد خرید یک ساعت تازه را دارید قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم به کارکردی که از آن ساعت انتظار دارید فکر کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. به طور میانگین سالانه ۱ میلیارد ساعت مچی مردانه و زنانه در جهان به فروش می‌رسد و دارای انواع و کارکردهای مختلفی هستند.

ساعت‌های مچی را بر اساس کشوری که آن‌ها را تولید می‌کنند هم می‌توان طبقه بندی کرد و جالب است بدانید حتی انتخاب کشوری که ساعت شما را تولید کرده پیام خاصی را منتقل می‌کند.

سوئیس مشهورترین کشوری است که به ساخت ساعت‌های خاص و لاکچری شهرت دارد، افرادی به این ساعت‌ها علاقه نشان می‌دهند که به زندگی لوکس علاقه دارند و دوست دارند قدرت و ثروت خود را به دیگران نشان دهند.

ساعت‌های ژاپنی عمر بسیار طولانی دارند و معمولا انتخاب افرادی هستند که به کالاهای بادوام علاقه دارند و حاضر نیستند هرسال برای خرید اکسسوری هزینه کنند.

ساعت‌های دیجیتال اغلب برای ورزشکاران و اهالی دنیای تکنولوژی جذاب هستند و ساعت‌های آنالوگ در بین طرفداران سبک لباس‌های کلاسیک پرطرفدار هستند.

فراموش نکنید نکاتی که در بالا گفته شد برای همه افراد صدق نمی‌کند اما گاهی پیام خاصی را به دیگران منتقل می‌کند.

آیا انتخاب ساعت‌های مردانه با شغل افراد ارتباطی دارد؟

اگر به انواع ساعت‌ها نگاه کنید می‌بینید که اهمیت زمان در بسیاری از مشاغل باعث شده که برای آن ساعت‌های خاصی طراحی شود. ساعت‌های خلبانی، غواصی، نظامی و کوهنوردی ارتباط مستقیم با شغل افراد به ویژه آقایان دارد. این ساعت‌ها بر مبنای نیاز آن‌ها در هنگام کار طراحی شده و همچنین وقتی یک آقا آن را به دست می‌بندد به نوعی شغل خود را به دیگران اعلام می‌کند.

ساعت‌های نظامی معمولا طراحی ساده‌تری دارند و در ظاهر آن‌ها خبری از جواهرات و تزئینات نیست اما از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند که مقاومت بالایی دارد. این ساعت مچی می‌تواند در شرایط سخت محیطی در برابر ضربه‌های مختلف، کشیده شدن و حتی آب سالم بماند.

ساعت‌های خلبانی که معمولا کرنوگراف هستند، چندین عقربه دارند و دقت اندازه گیری زمان در آن‌ها بسیار بالا است. این ساعت‌ها که در زمان جنگ جهانی دوم باب شدند، در برابر فشار هوا مقاومت می‌کردند و صفحه آن طوری طراحی شده بود که خلبان در ارتفاع زیاد و از پشت ماسک و تجهیزات آن دوره بتواند زمان را به خوبی تشخیص دهد.

ساعت‌های غواصی مقاومت متفاوتی در برابر آب دارند و هرکدام تا عمق خاصی از دریا مقاومت می‌کنند. هنگام خرید ساعت‌های خاص که به شکل تخصصی طراحی شده‌اند، لازم است مشخصات آن را به دقت بررسی کنید و بر مبنای کاربردی که از ساعت انتظار دارید خرید کنید.

آیا خرید ساعت مچی به صورت آنلاین گزینه مقرون ‌به ‌صرفه و مناسبی است؟

خرید آنلاین ساعت مچی مردانه در عصر حاضر یک گزینه بسیار مناسب است، به ویژه برای آقایان که علاقه زیادی به خرید و گشتن در بازار را ندارند. آن‌ها با چند کلیک ساده می‌توانند خرید خود را انجام داده، هزینه ساعت را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند و ساعت دلخواه خود را در منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه‌های اینترنتی معمولا تحت نظارت چندین نهاد قرار دارند و به همین دلیل کیفیت محصولات ارائه شده در آن‌ها مناسب است و اجناس تقلبی در این فروشگاه‌ها کمتر ارائه می‌شود.

اطلاعات جامعی که در مورد هر محصول ارائه می‌شود به همراه عکس‌های با کیفیت کمک می‌کند، چیزهایی که ممکن است در خرید سنتی به آن توجه نکنید به چشم شما بیاید و انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

خرید از فروشگاه‌های آنلاین از نظر اقتصادی هم به نفع شما است. ضمن اینکه نباید هزینه رفت و آمد به فروشگاه را بپردازید، دیگر نیازی نیست برای خرید وقت صرف کنید یا مرخصی بگیرید.

کلام آخر

سلیقه آقایان در انتخاب ساعت بسیار متنوع است و ارتباط مستقیمی به شخصیت، استایل و حرفه‌ای که در آن مشغول هستند دارند. خوشبختانه برندهای مختلف کلکسیون جامعی از ساعت مردانه را تولید و به بازار ارائه کرده‌اند، به نحوی که هر آقایی می‌تواند برمبنای سلیقه خود ساعت دلخواه خود را پیدا کند.

۲۱۲۱

کد خبر 1471219

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ساعت مچی مردانه ساعت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید

 آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر- فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری - شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر - علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.

به این ترتیب نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که از ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟