Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانیذ صدرایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبتانه طی یک هفته اخیر شاهد کاهش بستری بیماران کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان گلستان بودیم که انشاالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی و کاهش بازدیدها و دورهمی‌ها همچنان شاهد کاهش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها باشیم و وضعیت استان گلستان به حالت سفید تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* روزانه 10 الی 11 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 جان خود را از دست می‌دهند

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که آمار فوتی‌های استان گلستان به حداقل برسد متاسفانه آمار نشان می‌دهد روزانه 10 الی 11 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 جان خود را از دست می‌دهند.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز کرد: صدرایی از کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبتانه در هته جاری شاهد کاهش بستری‌های بیماران کرونایی در استان بودیم و امیدواریم مردم استان گلستان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی شاهد کاهش فوتی‌ها در سطح استان گلستان خواهیم بود و عدد فوتی‌ها به یک رقمی برسد.

* به محض کنار گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی مجددا به وضعیت قرمز خواهیم رسید

وی با تاکید بر اینکه اگر شهروندان گلستانی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره گلستان به وضعیت قرمز خواهد رسید، اظهار کرد: مرز بین وضعیت‌های نارنجی، زرد و قرمز بسیار باریک است و به محض کنار گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی مجددا به وضعیت قرمز خواهیم رسید شهروندان گلستانی باید در نظر داشته باشند در صورتی که وضعیت گلستان نیز سفید اعلام شود همچنان حفظ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: هنگامی که واکسن کرونا به تولید انبوه رسید و مردم واکسینه شوند باید نکات بهداشتی رعایت شود تا هرچه سریع‌تر از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: تاب و تب گلستان دانشگاه علوم پزشکی گلستان پروتکل های بهداشتی استان گلستان شاهد کاهش فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین