Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالاخبر، در این اطلاعیه که مخاطب آن کلیه کارگزاران و فعالان بازار گواهی سپرده کالایی هستند، آمده است: از امروز ۱۰ دی ماه انبار رطب مظافتی بم فعال شده و با نماد "رطب ۰۰۰۲پ۰۱" و نام "رطب مضافتی ۰۰۰۲ افشار تعاون بم (پ) " آماده پذیرش محصول مشتریان خواهد بود.

زمان گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به این انبار نیز روز یکشنبه ۱۴ دی ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه مذکور، محصول تحویلی به انبار باید تولید سال جاری بوده و انباردار کالای تولیدی سال‌های گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده و پس از آن معاملات نماد برای فرآیند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

 

پربیننده ترین عدم واریز وجوه فروش سهام عدالت، مشکل بی‌پایان سهامداران/ باوجود توقف فروش سهام عدالت، وجوه قبلی هنوز پرداخت نشده است شرط بازگشت سه بانک ملت، تجارت و صادرات به تابلو معاملات بازگشت امید به معاملات خودرو/ خودرو پس از سه روز سرخ پوشی به روند صعودی بازگشت شفاف‌سازی بانک دی درباره وضعیت نماد و افزایش سرمایه سهامداران «برکت» توجه کنند/ دوپینگ «برکت» با اخبار تزریق واکسن کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا خرما بورس بازار سرمایه بازار سهام وضعیت بورس امروز وضعیت بورس گواهی سپرده کالایی رطب مضافتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرشکوه هاوال با H6

این خودروی برقی-بنزینی از یک موتور 1500سی.سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل 147.5 اسب بخار و موتور برقی آن معادل 174 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین هاوال H6 به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودروهای ایمن شناخته می‌شود.

هاوال هیبریدی H6 با بکارگیری انواع رادارهای روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.
پیش از این گروه بهمن هاوال  H2 را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

دانلود مشخصات هاوال با H6

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی