Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور این برنامه‌ها استفاده از بستر فضای مجازی و ظرفیت کانال‌های مرتبط با ارتش برای معرفی آن شهید عزیز است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های به نگارش درآمده در خصوص سردار سلیمانی، راه‌اندازی پویش ختم سوره یاسین و هدیه به روح بلند آن شهید بزرگ، برپایی محفل انس با قرآن کریم در فضای مجازی و اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی سیاسی با موضوع مقاومت و مکتب سلیمانی، از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش در تربت‌حیدریه گفت: بارگذاری تحلیل‌های سیاسی و محتوای مناسب در پیام‌رسان‌های مرتبط با ارتش، برگزاری جلسه سخنرانی با دعوت از سخنران، بازنشر گسترده دل‌گویه‌ها، سخنرانی‌های شهید سلیمانی و انتشار تصاویر، نماهنگ و فیلم‌های کوتاه با موضوع جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و نیز انتشار دل‌گویه‌هایی از فرزندان ارتشی برای فرزندان شهید سلیمانی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.
مرادی راه‌اندازی پویش مردمی با عنوان "مکتب سلیمانی" در کانال‌های فضای مجازی را از دیگر فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی دانست.
وی به دیگر فعالیت های فرهنگی- تبلیغی ارتش اشاره و اظهار کرد: فضاسازی و تبلیغات میدانی در ورودی پادگان‌ها، سطح پادگان و کوی سازمانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و برگزاری مراسم با شکوه سالگرد شهادت شهید سلیمانی با دعوت از سخنرانان مطرح شهرستان از دیگر برنامه‌های نخستین سالگرد این شهید بزرگوار است.
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه پارسال به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم قاسم سلیمانی اخبار کنکور شهید سلیمانی فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم