Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از تخصیص سهمیه ۲۰۰ فقره ای تسهیلات به مسکن محرومین در روستاهای این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی چهارشنبه ۱۰ دی ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته در سفر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، ۲۰۰۰ فقره سهمیه تسهیلات به مسکن محرومین روستاها به استان همدان اختصاص یافت که از این میزان تسهیلات، سهمیه شهرستان اسدآباد ۲۰۰ فقره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح با استفاده از ظرفیت بهزیستی و کمیته امداد محرومین متقاضی روستاها شناسایی شده اند، افزود: در طرح فوق ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دولت توسط بنیاد مسکن در اختیار آنها قرار می گیرد ضمن اینکه کمیته امداد نیز برای هر واحد ۲۵ میلیون تومان به منظور کمک به محرومین اختصاص می دهد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه تصریح کرد: تاکنون در شهرستان اسدآباد از این سهمیه ۲۰۰ فقره ای، ۱۰۹ فقره موفق به عقد قرارداد با بانک شده اند.

وی همچنین با اشاره به طرح اقدام مسکن ملی در اسدآباد یادآور شد: در اسدآباد ۱۲۹۷ نفر متقاضی در سامانه طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کردند، گفت: از مجموع افراد ثبت نام کننده اسدآبادی در سامانه برای طرح مسکن ملی  فرم "ج" ۱۰۳۵ نفر سبز و واجد شرایط برای بهره مندی از مسکن ملی بودند.

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: تاکنون ۶۰ نفر از این افراد واجد شرایط نسبت به واریز پول خود اقدام کرده اند که فعلاً به ۲۴ نفر از این افراد زمین تحویل داده شده است.

وی میزان مقاوم سازی مساکن روستایی این شهرستان را ۴۴ درصد برشمرد و یادآور شد: سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی اسدآباد در سال جاری ۹۰۰ فقره بوده که تاکنون ۶۵۰ فقره از این سهمیه ابلاغ شده و در این راستا ۲۳۶ فقره به بانک معرفی و ۱۰۵ فقره موفق به عقد قرارداد با بانک شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها بنیاد مسکن مسکن محرومین مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان اسدآباد ۲۰۰ فقره مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد

بارش برف در ۴۹ امین روز از فصل بهار ارتفاعات شهرستان تکاب را مجددا سفید پوش کرد و مردم این منطقه را به استفاده از لوازم گرمایشی و پوشیدن لباس زمستانی کرد.

علاوه بر ارتفاعات شهرستان تکاب روستاهای محال اوریات شامل آرپاچای، آغ اتاق و عرب شاهدر این شهرستاتن یز شاهد نزول برف بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903950

دیگر خبرها

  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی