Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم والیبال پیکان دلایل جدایی خود از تیم سایپا و حضور در جمع پیکانی‌ها را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال پیکان در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل راه‌یاب ملل کردستان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: این بازی نخست من در تیم پیکان بود و خوشحالم که در کنار بازیکنان جوان و با انرژی این تیم قرار گرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم پیکان ادامه داد: امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تمامی نکات و آنالیزهای کادر فنی را در زمین اجرا کردیم. تنها در ست دوم به مشکل برخوردیم، ولی خوشبختانه بازی را با پیروزی به پایان بردیم. تیم حریف هم عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت.

حسینی در مورد جدایی از تیم سایپا در نیم فصل لیگ برتر گفت: من، ناصر شهنازی سرمربی جدید تیم سایپا را از نظر فنی کاملاً قبول دارم، ولی از سال‌های قبل از نظر اخلاقی با او مشکل داشتم. متأسفانه برای جدایی از باشگاه سایپا خیلی اذیت شدم و نمی‌خواستند به من اجازه جدایی بدهند. حالا بسیار خوشحالم که توانستم بعد از شش سال دوباره به پیکان برگردم.

 پاسور پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: پیکان خانه من است و من بهترین نتایج عمرم را در این تیم گرفته‌ام. من در پیکان احساس آرامش و جوانی می‌کنم.

حسینی در پایان گفت: من برای کمک به تیم پیکان آمده‌ام و برایم مهم نیست که مربی باشم یا بازیکن. حتی حاضرم برای پیکان به عنوان تدارکات انجام وظیفه کنم. امیدوارم پیکان در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کند و در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

لیگ برتر والیبال| پیکان نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کرد/ ویدئو چک به خانه والیبال نرسید

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

به گزارش ایرنا، روز ۲۷ فروردین سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران برای استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان هشدار قرمز بارندگی و احتمال وقوع سیلاب صادر کرد. در پی این اعلان قرمز، استانداری سیستان و بلوچستان به همه دستگاه‌های این استان اعلام آماده‌باش کرد؛ استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به همه دستگاه‌های امدادرسان و عضو ستاد مدیریت بحران استان دستور داد تا همه امکانات خود را بسیج کنند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند