Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه در خوب بودن سند تحول قضایی تردیدی نیست، گفت: نوشتن و طراحی کردن سند تحول قضایی کار ساده‌ای نیست و تفکر خوبی پشت آن است.

به گزارش ایمنا، عبدالله سمامی، نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص سند تحول قضایی، اظهار کرد: در خوب بودن سند تحول قضایی تردید نیست؛ چرا که روی آن کار شده و پشت سر آن تفکر وجود دارد و مشخص است که در قوه قضاییه بر این موضوع کار شده و به صورت تخصصی و با علم به آن نگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، افزود: در برخی از موارد نیاز به همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی وجود دارد و لازم است که مجلس شورای اسلامی همکاری‌های لازم را برای اجرایی شدن بسیاری از اموری که در سند تحول به آن اشاره شده، داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به کل سیستم دستگاه قضایی در سند تحول قضایی مشهود است و بیش از ۹۰ درصد سند تحول قضایی با تفکر و به صورت صحیح پیش بینی شده است.

سمامی به فارس گفت: نوشتن و طراحی کردن سند تحول قضایی کار ساده‌ای نیست و تفکر خوبی پشت آن است.

کد خبر 465255

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علم سند تحول قضائی قوه قضائیه دستگاه قضایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سند تحول قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی