Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پشت خط‌زن شایسته مهابادی پس از ۱۰ سال حضور موفق در تیم شهرداری ارومیه با عقد قراردادی از نیم فصل دوم لیگ برای تیم خاتم اردکان به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: شرایط مناسب و امکان بازی بیشتر در تیم خاتم اردکان موجب شد این بازیکن تصمیم به جدایی از تیم شهرداری ارومیه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: هفته گذشته نیز "محمد بربست" دیگر والیبالیست "پشت خط ‌زن" این شهرستان نیز با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم لیگ برتری آذرباتری ارومیه پیوسته بود.

مصطفی‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه هیات والیبال مهاباد در سطح رقابت‌های لیگ والیبال کشور امسال نماینده‌ای ندارد، بازیکنان مستعد این شهرستان برای حفظ آمادگی و تداوم ورزش حرفه‌ای خود به عضویت تیم‌های سوپرلیگی والیبال روی آورده‌اند.

نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال ایران به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

در لیگ امسال تیم‌های هورسان رامسر، شهروند اراک، آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد ، شهرداری ارومیه، راه‌یاب ملل کردستان، فولاد مبارکه اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان و شهرداری قزوین حضور دارد.       

نیم‌فصل دوم لیگ برتر از امروز آغاز خواهد شد.

فرهاد پیروت پور ۱۴ سال سابقه حضور در لیگ برتر والیبال کشور و بازی در تیم‌های لیگ برتری گل شهرداری ارومیه، گهرسیرجان، پگاه و فولاد ایرانیان ارومیه را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی والیبال مهاباد آذربایجان غربی والیبال اخبار کنکور شهرداری ارومیه خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس کرمان و چادرملو اردکان

جام حذفی ایران (مس کرمان - چادرملو اردکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748078

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد