Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسور و مربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: هر آنچه که فکر کنید در پیکان هستم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال پیکان تهران که برای نیم فصل دوم امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی ایران را به عنوان بازیکن و مربی در اختیار دارد، موفق شد در نخستین دیدارش با هدایت حسینی ۳ بر یک راهیاب ملل مریوان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در مورد این دیدار گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود و همه نفرات تیم زحمت کشیدند. البته برای خود من هم سخت بود چون بخاطر موضوعاتی چون گرفتن رضایتنامه از باشگاه سایپا، تنها دو سه جلسه با تیم تمرین کرده بودم. در مجموع خوب بازی کردیم.

او در پاسخ به این سوال که سمت او در پیکان مربی است یا بازیکن؟ اظهار کرد: شما هر آنچه که فکر کنید من در پیکان همان هستم، از بازیکن و مربی گرفته تا تدارکات تیم. همه تلاش خود را خواهم کرد تا تیم موفق شود.

پاسور پیکان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در نیم فصل دوم مدعی است؟ تاکید کرد: شک نکنید که ما مدعی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟

به گزارش «مبلغ»، متن پرسش و پاسخ مطرح شده بدین شرح است:

سوال: آیا اجاره اراضی موقوفه (وقف خاص اولاد ذکور) به مدّت ۹۰ سال برای بنای مسجد و مصلّی و حسینیّه جایز است؟ اگر صحیح است مشروط به چه شرایطی می باشد؟

پاسخ: اجاره های بلند مدّت بر خلاف مصلحت وقف است و جایز نیست، باید چند سال به چند سال تجدید شود و استفاده از آن برای مسجد و مصلّی و حسینیّه مانعی ندارد،هرچند جریان احکام مسجد بر آنها مشکل است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898873

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!