Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال پیکان در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر تیم راهیاب ملل مریوان را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

مرتضی عهدی سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم، در ابتدای دور برگشت قرار داریم و تیم ها دچار تغییر و تحولات زیادی شدند و قطعاً ناهماهنگی ایجاد شده در هر دو تیم مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به حضور امیر حسینی در تیم مدت زمان زیادی با او تمرین نداشتیم اما با توجه به تجربه خوب و مدیریتش توانست بازیکنمان جوان تیم را در زمین هدایت کند، به تیم راهیاب ملل مریوان نیز خسته نباشید می گویم صادقیانی تیم خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان مدعی است یا خیر گفت: پیکان همیشه مدعی است امیدوارم شرایط از این بهتر شود و بازیکن آسیب دیده هم به تیم بازگردد.

کد خبر 5108712 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال پیکان راه یاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال تیم گل گهر سیرجان کشتی آزاد علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی تکواندو محمود فکری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی