Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،حساب کاربری با نام «Mauri QHD» در توییتر، تصاویری از گلکسی S21 پلاس به اشتراک گذاشته که این گوشی هوشمند را با نمایشگر تخت و حاشیه‌های باریک نشان می‌دهد. باتوجه به رندرهای فاش شده به نظر می‌رسد گلکسی S21‌ پلاس، با باریک‌ترین حاشیه در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

«ایشان آگاروال» افشاگر معروف با همکاری وب‌سایت «MySmartPrice» نخستین تصاویر رسمی قاب محافظ گلکسی S21 را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین رندرهای فاش شده، قاب‌های محافظ مدل Flip در دو طراحی به همراه فلش LED و بدون LED دیده می‌شود.

همچنین قاب‌های محافظ کوادرات نیز برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا در بین قاب‌ها وجود دارد. این دو قاب محافظ کوادرات در رنگ‌های سبز (Mint) و بنفش (Viole) نمایش داده شده‌اند.

   

در خبرهای فاش شده قبلی به این دو ترکیب رنگ اشاره شده بود و اکنون نیز به نظر می‌رسد قاب محافظ این دو عضو از سری گلکسی S21 نیز با همین تنوع رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

در بین قاب‌های محافظی که تصاویر آن به اشتراک گذاشته شده، قاب‌های موسوم به Clear Standing نیز به همراه قاب‌های سیلیکونی و چرمی دیده می‌شوند.

 

همچنین قاب مخصوصی نیز برای گلکسی S21 الترا با پشتیبانی از قلم S Pen به بازار عرضه خواهد شد. با وجودی که گلکسی S21 الترا از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند؛ اما ظاهرا بدون قلم به فروش می‌رسد و کاربران می‌‌توانند به صورت جداگانه قلم S Pen را خریداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی اس21 قاب گوشی قاب محافظ گلکسی S21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد سریلانکا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی پس از انجام سفر رسمی ۲ روزه به پاکستان، به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد و مورد استقبال مقامات رسمی این کشور قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • رئیسی وارد سریلانکا شد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)