Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ریاست بیمارستان راضیه فیروز کرمان در سخنانی از شهید دکتر علیرضا حقیقی، به عنوان پزشکی حاذق یاد کرد که در طول حیات کاری خویش لحظه ای بالین بیمار را ترک نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد، چهارشنبه(۱۰ دی ماه) در آیین وداع با پیکر شهید مدافع سلامت، دکتر علیرضا حقیقی، فوق تخصص نوزادان بیمارستان راضیه فیروز کرمان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سخنانی گفت:  از دست دادن ناباورانه این پزشک حاذق برای جامعه پزشکی سخت و جبران آن به این سادگی امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: او از صفات ارزشمندی برجسته بود؛ روزگاری به عنوان مدافع این مرز و بوم در جنگ تحمیلی جانباز شد و این نکته بر خیلی ها پوشیده بود.

 

 

وی ادامه داد: او معلم بود و کار او تعلیم و تربیت؛ پزشک و درمانگر حاذق و بااخلاق و متخصصی که به گفته همکارانش در کمال آرامش از تخصص حرفه ای و هوش بالا برخوردار بود و در راه اندازی بخش ان آی سی یو در جیرفت و بیمارستان راضیه فیروز کرمان نقش کلیدی داشت.

 

 

دکتر نادر نوروزی، قائم مقام ریاست بیمارستان راضیه فیروز کرمان هم در سخنانی از شهید دکتر علیرضا حقیقی، به عنوان پزشکی حاذق یاد کرد که در طول حیات کاری خویش لحظه ای بالین بیمار را ترک نکرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه در این مسیر او هیچگاه شک به خود راه نداد؛ افزود: پزشکی بود که با پشتکار فراوان موفق شد اولین مرکز بخش ویژه نوزادان را در بخش خصوصی تأسیس کند و نام او در تاریخ پزشکی کرمان حک شد.

 

 

دکتر نوروزی ادامه داد: من مطمئن هستیم حتماً دعای خیر نوزادانی که در کمال سلامت وارد جامعه شدند و والدین آنان، پشت سر دکتر حقیقی خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه او در مدت کوتاهی اعتماد بیماران و جامعه پزشکی را جلب کرد؛ افزود: هیچگاه او را فراموش نمی کنیم و جامعه پزشکی امروز عزادار او است.

 

 

این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان، همسر و دو فرزند شهید(یک پسر و یک دختر) در فضایی حزن آلود برگزار شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان راضیه فیروز کرمان دکتر حقیقی شهید مدافع سلامت بیمارستان راضیه فیروز کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟