Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در جلسه طرح شهید سلیمانی در مورد برخی تجمعات برای دریافت مجوز تردد استانی اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله گذاری اجتماعی را کاهش می داد به منظور مدیریت این روند، اختیار به فرمانداران استان واگذار شده، ضمن اینکه چند محل در شهر تهران نیز برای این امر اختصاص یافته تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی محقق شود.
 
استاندار تهران تاکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی های کرونایی در نتیجه محدودیت های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده از اینرو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته افزایش مراجعه و تجمع متقاضیان در محوطه فرمانداری تهران اعتراض هایی را به دنبال داشته است.

پیش از این یگانه دستگاه متولی صدور مجوز خروج از استان تهران، فرمانداری تهران بود که این موضوع موجب ازدحام جمعیت در مقابل این نهاد شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟