Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه غیرعلنی مجلس تاکید کرد که استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مباحثی که سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی مطرح کرد، گفت: سردار قاآنی در وهله اول بر لزوم خروج آمریکا از عراق و منطقه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه خاطراتی را از حاج قاسم سلیمانی مطرح و نقش حاج قاسم سلیمانی در حمایت از محور مقاومت در منطقه، لبنان، سوریه، فلسطین و عراق را تشریح کرد و از قدرتمند تر شدن مقاومت در دوران فرماندهی حاج قاسم در سپاه قدس سخن گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار قاآنی در این جلسه تأکید کرد که یکی از نتایج و ثمرات فرماندهی سردار سلیمانی در سپاه قدس، قدرتمندتر شدن مقاومت در این مدت بود و همچنین وی بر لزوم انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.

رضایی اظهار داشت: سردار قاآنی در این جلسه بیان کرد که نتیجه وابستگی، زیر بار ذلت رفتن است و این موضوع را در مورد سعودی‌ها مشاهده می‌کنیم اما ما امروز هرچه داریم از مقاومت داریم و نتیجه مقاومت، عزت است.

وی گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی مجلس از نقش و تأثیر سردار سلیمانی در حل بحران‌های منطقه‌ای چون سوریه سخن گفت و تأکید کرد که ما هرچه به دست آوردیم از همین مقاومت است و همچنین استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سپاه پاسداران مجلس شورای اسلامی نیروی قدس سپاه پاسداران سردار قاآنی ابراهیم رضایی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 فرمانده نیروی قدس سپاه مجلس شورای اسلامی سردار قاآنی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد

نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب ۱۱ اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این نشست که به دعوت شورای ائتلاف برگزار شد، بیش از ۱۴۰ منتخب حضور داشتند.

در این نشست که با حضور چهره های از جمله غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی بابایی و سردار محمداسماعیلی کوثری سردار کوثری برگزار شد، ۱۰ نفر از منتخبان به بیان نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند