Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:23:33 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی دهم دی ایسنا

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۱۸۶۵

پربازدیدترین اخبار سیاسی دهم دی ایسنا

اظهارات رییس جمهور در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی/ دو تاثیر مهم ترور سردار سلیمانی بر منطقه/ روایت‌های دختر شهید سلیمانی در رابطه با پدرش/ تاکید پلیس فتا بر تقویت شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی/ توصیه یک نماینده مجلس درباره واکسن‌های خارجی کرونا و...در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست سردار ما را قطع کردید، پای شما را از منطقه قطع می کنیم/برخی دوقطبی های کاذبی ایجاد می کنند

به گزارش ایسنا، اظهارات رییس جمهور در آستانه  سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جلسه امروز هیات دولت در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار سلیمانی خطاب به آمریکایی ها تاکید کرد: شما دست سردار ما را قطع کردید و باید پای شما را از این منطقه قطع کنیم، تا پایتان را از منطقه قطع نشود ما انتقام نهایی را نگرفتیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از دو قطبی های کاذبی که بعضی ها در جامعه ایجاد می کنند، گفت: واقعا این دو قطبی ها ناصحیح اند. یکی می گوید که خوب است نفت را کم بفروشیم و یکی دیگر می گوید زیاد بفروشیم. یکی می گوید بودجه مان نباید به نفت متکی باشد و یکی حرف دیگری می زند. انسان واقعا دچار حیرت می شود که چرا راجع به مسئله به این سادگی بحث می شود.

دو تاثیر مهم ترور سردار سلیمانی بر منطقه

تحلیل یک دیپلمات پیشین کشورمان درباره تاثیرات مهم ترور سردار  سلیمانی در منطقه هم از پربازدیدها بود.

سید حسین موسویان گفت: تضعیف روند مبارزه با تروریسم تکفیری در کل منطقه و جهان و از سویی تضعیف روند مدیریت بحران‌های جاری منطقه دو امری است که با ترور سردار شهید سلیمانی بر ثبات و امنیت منطقه شاهد هستیم.

جلسه غیرعلنی مجلس با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه

همچنین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

روایت‌های دختر شهید سلیمانی در رابطه با پدرش

به همین مناسبت دختر شهید سلیمانی در گفت‌وگویی با شبکه المیادین به نقل خاطراتی از پدرش پرداخت.

زینب سلیمانی در بخشی از این گفت و گو تصریح کرد: من از مریدان شهید سلیمانی در این راه و خط مشی هستم، پدرم روابط متمایزی با ما داشت و من فرزند کوچک خانواده بودم و نسبت به دیگر اعضای خانواده وقت بیشتری را با پدرم می گذراندم. پدرم به خانواده های شهدا اهمیت زیادی می داد، نگران آن ها بود و دوست داشت مشکلاتشان را حل کند و من واسطه میان آن ها بودم.

همیشه آماده بودم جانم را فدای حاج قاسم کنم

دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در گفت‌وگویی ویژگی‌های مکتب فکری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

سید حسن نصرالله درباره علاقه و دیدگاه شخصی‌اش نسبت به سردار شهید سلیمانی بیان کرد: به هر حال، یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی برای من در زندگی‌ام، آشنایی با حاج قاسم و برادری و دوستی میانمان بود، البته تمامی موهبت‌های الهی بزرگ هستند. ما  از نظر مودت، محبت، علاقه، صداقت و نزدیک بودن دیدگاه‌هایمان مانند دو برادر واقعی بودیم. همیشه آماده بودم جانم را فدای حاج قاسم کنم.

دیگر اخبار مرتبط را در  لینک های زیر دنبال کنید.

ترامپ اولین جنایتکار پرونده ترور شهید سلیمانی است

خون سردار سلیمانی منطقه را در مخالفت با استکبار و حضور آمریکا متحد کرد

اعلام وصول طرح اقدام متقابل در برابر عامل اصلی ترور سردار سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی، انسانی عاشق بود/ جریان مقاومت قوی و مستحکم است

به نتیجه رساندن راه حاج قاسم سلیمانی بزرگترین انتقام از دشمنان ایشان است

خشم صهیونیست‌ها از نصب تصویر سردار سلیمانی در نوار غزه

۹ دی و تشییع سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بود

برای همراهی جامعه بین‌الملل در محکومیت ترور شهید سلیمانی باید دنبال اجرای "عدالت" بود

***

تاکید پلیس فتا بر تقویت شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی

خبر بعدی، تاکید پلیس فتا بر تقویت شبکه ملی اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.

ابوالفضل عمویی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: رییس پلیس فتا تاکید داشت شبکه های اجتماعی ای که سرورهای آن در خارج از کشور است این ظرفیت را دارند که به بستری برای جرائم سایبری تبدیل شوند.

مردم تا مشخص شدن نتایج نهایی واکسن‌های خارجی صبر کنند

توصیه یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی به مردم درباره واکسن های خارجی کرونا هم از خیرهای پرمخاطب بود.

زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:اخیرا رسانه های معاند به صورت هماهنگ و گسترده خرید واکسن خارجی را برای مردم ایران تبلیغ می کنند! این در حالیست که نتایج و عوارض احتمالی این واکسن ها هنوز مشخص نیست و مراکز علمی ذی صلاح داخلی و بین المللی آن را تایید نکردند. بهتر است مردم فهیم و صبور تا مشخص شدن نتایج نهایی این واکسن ها صبر کنند.

اعلام آمادگی سفیر ایران در باکو برای تزریق واکسن ایرانی

در همین ارتباط سید عباس موسوی، سفیر کشورمان در باکو در توییتی نوشت: "این روزها اگر ایران بودم با افتخار و فارغ از هر نتیجه‌ای، داوطلب تزریق ‎واکسن ایرانی می شدم. برای دور بعد و نوعی دیگر از واکسن ایرانی اعلام آمادگی می کنم.

طرح اصلاح قانون انتخابات، حق شهروندی نامزدی در انتخابات را از بسیاری از اشخاص سلب می کند

خبر پربازدید بعدی، تحلیل یک کارشناس مسائل حقوقی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بود.

وحید قاسمی عهد در این باره گفت: یکی از مهمترین ایرادات این طرح این است که در تعارض با قانون اساسی، حق شهروندی نامزدی در انتخابات از بسیاری از اشخاص و شهروندان سلب می کند.

در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان کسی حق وتو نخواهد داشت

اظهارات یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره ایجاد نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

علی محمد نمازی گفت: در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان سی حزب به همراه ۱۰الی ۱۳ فرد حقیقی عضو خواهند شد و همه یک رای خواهند داشت و کسی حق وتو ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی شبکه ملی اطلاعات واکسن کرونا انتخابات 1400 سالگرد شهادت سردار سلیمانی کمیسیون امنیت ملی شهید سلیمانی ترور سردار پلیس فتا واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی