Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آذرشیب، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه پیکر پاک حاج قاسم بیانگر عشق مردم به سردار دل‌ها بود، عشقی که بر گرفته از ارزش های معنوی در مرد میدان‌های سخت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در گفت و گو با  صبح توس؛ گفت: انقلاب پر شکوه ملت ایران بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است و چله ای پر افتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده و از کرامت خود واصالت شعارهایش صیانت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در آستانه قرار گرفتن یکمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید عزیز، شهید جبهه مقاومت، که با خدماتش به مسلمانان جهان، واکنش سردمداران گمراهی و ستم را برانگیخت، شهید سلیمانی عامل به شعارهای فطری و جهانی انقلاب یعنی آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت و برادری بود و هیچ زمان از ارزش های دینی روی گردان نشد.     
                                                                                                                                                                                                     
حجت الاسلام آذرشیب در ادامه یادآور شد: سردار دل ها با جوانمردی و مروت انقلابی، صداقت و صراحت و اقتدار، در کنار مظلومان جهان بودن که این مایه سربلندی ایران و این شهید عزیز است.  


ده های آینده، دهه های جوانان است، باید کار آزموده و پرانگیزه از انقلاب حراست کنند
                                     
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه، با تاکید بر الگو پذیری جوانان از درسنامه زندگی سردار دل ها، اظهار داشت: یقینا شهادت حاج قاسم سلیمانی تکلیف حراست از انقلاب و نزدیک کردن به آرمان بزرگش را برای ما مشخص می کند و آن اینکه دهه های آینده دهه های جوانان است و آنانند که باید کار آزموده و پرانگیزه تر از انقلاب خود حراست کنند و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی((ارواحنا فداه))است نزدیک کنند.
   
شهادت عامل عزت و پیشرفت کشور است 
   
                                                                                                                                                                            
وی در تمکیل مطلب خود، عنوان داشت: اکنون که رهزنان فکر و عقیده و آگاهی بسیارند و حقیقت را از دشمن و پیاده نظامش نمی توان شنید، باید ازعوامل عزت و پیشرفت کشور در همه عرصه ها نام برد، که یکی از عوامل عزت، شهادت است که حاج قاسم به این فیض عظیم نائل شد.                        
                                                                                                                         
 آذرشیب با اشاره به خستگی ناپذیر بودن، مرد میدان ها سخت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی در میدان های سخت از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و ولایت ،با ذکر و دعا و روحیه ی برادری و ایثار همراه بود و ماجراهای صدر اسلام را در برابر چشم همگان زنده و نمایان کرد.            
                                                                                                                                                                           
وی با تاکید بر اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه پیکر پاک حاج قاسم بیانگر عشق و ارادت مردم به سردار دل‌ها بود، اذعان داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه پیکر پاک سردار دلها بیانگر عشق و ارادت مردم و معنویت موجود در ایشان بود، معنویتی که به معنی برجسته کردن ارزش های معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، توکل، ایمان و رعایت فضیلت هایی چون خیرخواهی،گذشت، کمک به نیازمندان، راستگویی، شجاعت، تواضع، اعتماد به نفس بود، که این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.
                                                                    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در پایان، افزود: استقلال و آزادی کنونی ایران اسلامی ،خون آورد صدها هزار انسان والا همچون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده است و این ثمره شجره ی طیبه ی انقلاب را با تاویل و توجیه های ساده لوحانه و بعضا مغرضانه ،نمی توان در خطر قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی حضور میلیونی سردار دل ها بیانگر عشق پیکر پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.

مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.

مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.

 

.

 

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم