Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی با بیان اینکه در زمینه بسته‌بندی و فراوری صنعت مرغ باید نگاه جدی داشت تا در بازار به نوعی حق مطلب برای تولید کنندگان ادا شود و خام فروشی نکنند گفت: برای آینده صنعت مرغ در گیلان باید برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(چهارشنبه، 10دی) در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: باید با برنامه‌ربزی‌های منسجم وضعیت خوبی را در بازار مرغ شهرستان و استان شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه پس از تلاطم‌هایی که قبلا در حوزه مرغ داشتیم امروز شاهد مازاد تولید هستیم و این نگرانی وجود دارد که مرغ در دست مرغدار می‌ماند افزود: باید در جلسات به فکر همه اعم از تولید کننده، کشتارگر و مصرف کننده باشیم تا خللی در اجزا پیش نیاید.

 

وی با بیان اینکه بیش از 200 واحد تولید مرغ در شهرستان وجود دارد گفت: نباید با بی‌تدبیری شاهد صحنه‌های بحرانی همچون کشتن جوجه‌های زنده باشیم و صنعت طیور مورد تهدید باشد.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه یقینا در پایان سال با جهش مصرف مواجه خواهیم بود تصریح کرد: بسیاری از مراسمات عروسی و عزا و هتلها و رستوران‌ها که عمدتا مصرف مرغ داشتند اکنون تعطیل هستند و طبیعتا 30 درصد مصرف روزانه ما پایین آمده است که قطعا اگر مراسمات پابرجا شود نیاز بیشتر می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید در بازار تعادل ایجاد و نگرانی مرغداران برطرف شود خاطرنشان کرد: تا پایان سال از نظر تامین نهاده‌ها و پیش‌بینی تولید مرغ برای ماه‌های آتی مشکلی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا 40 درصد تولید مرغ استان را دارد ولی 10 درصد از این شهرستان خارج می‌شود اظهار کرد: خروج مرغ از شهرستان می‌تواند نگرانی‌های ما را در راستای مازاد تولید کاهش دهد.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه در زمینه بسته‌بندی و فراوری صنعت مرغ باید نگاه جدی داشت تا در بازار به نوعی حق مطلب برای تولید کنندگان ادا شود و خام فروشی نکنند افزود: برای آینده صنعت مرغ در گیلان باید برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه محصولات متعددی در صنعت مرغ است گفت: شهرستان ما مستلزم این نگاه است و اگر غفلت کنیم و به صورت سنتی در این بازار ادامه حیات داشته باشیم موثر نخواهد بود و آینده شهرستان به مخاطره خواهد افتاد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: زنجیره تولید مرغ قطب تولید مرغ تولید مرغ صومعه سرا صنعت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!