Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:46:27 GMT

انتخاب روشویی مناسب

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۲۱۳۰

انتخاب روشویی مناسب

در گذشته روشویی ها تنوع زیادی نداشتند و در دو یا سه مدل خلاصه می شدند، اما امروزه در طرح ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند و انتخاب را برای خریداران سخت کرده اند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام پخش تهران، آگاهی از مزایا و معایب انواع روشویی می تواند تصمیم گیری برای خرید یک مدل مناسب حمام یا سرویس بهداشتی را راحت تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاهی متفاوت برای انتخاب روشویی و سرویس های بهداشتی

در گذشته روشویی ها و لوازم ساختمانی تنوع زیادی نداشتند و در چند مدل خلاصه می شدند، اما امروزه در طرح ها و اندازه های گوناگون ، جنس های متفاوت تولید می شوند و انتخاب را برای خریداران سخت کرده اند.

آگاهی از مزایا و معایب انواع روشویی ، سینک ، هود ، توالت فرنگی ، سرویس های حمام ، انواع شیرآلات بهداشتی و لوازم های جانبی آنها می تواند تصمیم گیری برای خرید یک مدل مناسب حمام یا سرویس بهداشتی را راحت تر کند.

در این متن سعی می کنیم در مورد روشویی ها پرطرفدار بازار سخن بگوییم تا بتوانید انتخابی درست در این زمینه داشته باشید در انتها شما می توانید با مراجعه به وب سایت پخش تهران خرید خود را همراه با ارسال رایگان انجام دهید.

 ۱. روشویی چینی پایه دار

این مدل قدیمی ترین نوع روشویی است که در بیشتر خانه ها وجود داشت. عیب مدل چینی پایه دار این بود که نمیشد لوله کشی آن را به صورت توکار انجام داد و به همین دلیل مجبور بودیم لوله فاضلاب را در پشت پایه مخفی کنیم. تمیز کردن مدل چینی پایه دار سخت است، زیرا دسترسی به قسمت های بین پایه و دیوار به راحتی انجام نمی شود.

اگر به دنبال خرید روشویی ارزان هستید، می توانید این مدل را انتخاب کنید. روشویی های کابینتی نرمال هم جز دسته های ارزان هستند که شما می توانید مدل مورد نظر را نسبت به قیمت آن انتخاب کنید.

برای خرید روشویی ارزان اینجا کلیک کنید

روشویی

۲. روشویی کابینت دار سلطنتی

برای افرادی که به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه دارند، مدل کابینت دار سلطنتی می تواند یک گزینه ایده آل باشد. سینک این مدل را می توان به صورت چهارگوش یا گرد انتخاب کرد. اگر به صورت پایه دار باشد، دو یا چهار پایه منحنی شکل که روی آن ها طرح های طلایی رنگ زیبا نقش بسته است، همراه با کابینت، زیر آن نصب می گردد.

در مدل بدون پایه، تزئینات کلاسیک بر روی بدنه کابینت کار شده است و نمایی شیک و جذاب به حمام یا سرویس بهداشتی می بخشد. البته توصیه  می کنیم روشویی کابینتی سلطنتی را برای خانه هایی انتخاب کنید که دکوراسیون داخلی آن ها سبکی کلاسیک و سلطنتی داشته باشند.

۳. روشویی کابینت دار مدرن

امروزه طراحی داخلی بیشتر خانه ها و آپارتمان ها به صورت ساده و بدون آلایش انجام می شود. بنابراین مدل کابینت دار مدرن یک انتخاب ایده آل و مناسب است.

همچنین روشویی کابینتی در دو مدل پایه دار و دیواری تولید می شود و دارای ابعاد و طرح های مختلف است. برای فضاهای کوچک پیشنهاد می کنیم مدل دیواری را خریداری کنید که جای کمتری را اشغال می کند.

اما اگر محدودیت فضا ندارید، انتخاب مدل پایه دار یا دیواری بستگی به سلیقه شما دارد. سینک این مدل بهتر است مستطیل یا مربع انتخاب شود و جنس سینک آن نیز می تواند شیشه ای یا چینی بهداشتی باشد.

روشویی

۴. روشویی کابینت دار چوبی

بسیاری از افراد دوست دارند در دکوراسیون خانه خود، لوازم و وسایلی را بکار ببرند که متریال استفاده شده در ساخت آن ها با طبیعت سازگاری بیشتری داشته باشد. یکی از متریال های طبیعی چوب است که می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی ببخشد.

ما از چوب برای ساخت انواع مبلمان، کمد، میز، کابینت آشپزخانه و … استفاده می کنیم و داشتن یک روشویی کابینت دار در فضای حمام یا سرویس بهداشتی که از چوب طبیعی ساخته شده، علاوه بر اینکه نمایی چشم نواز و آرامش بخش ایجاد می کند، با دیگر وسایل چوبی داخل خانه هماهنگی دارد. البته مدل چوبی از نظر قیمت کمی گران تر از مدل مدرن است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت روشویی روشویی حمام یا سرویس بهداشتی روشویی ها برای خرید پایه دار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور اعضای شورا در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه به دنبال درخواست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل مسافری کشور در خصوص درخواست بازنگری در مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی شهری و همچنین ضرورت تصویب مشخصات علائم ممیزه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی با توجه به اصلاح آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مورد زیر به تصویب رسید:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

با توجه به تصویب ضوابط وسایل نقلیه برقی برای خدمت در ناوگان تاکسی شهری در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، براساس توجیهات ارائه شده توسط اتحادیه مذکور با عنایت به نبود تجربه عملی قبلی از عملکرد خودروهای برقی و لزوم احتیاط در بهره برداری از آنها، اتحادیه حمل و نقل مسافری کشور با کمک پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران ضمن بررسی مشخصات مصوب، پیشنهاد اصلاحی به شرح ذیل را که پس از طرح و بررسی بصورت ذیل مورد موافقت اعضای این شورای عالی قرار گرفت:

۱- خودروهای برقی معرفی شده باید شرایط اخذ شماره انتظامی برای خودروی شخصی را داشته باشند.

۲- خودروهای برقی معرفی شده باید سایر الزامات مربوط به خودروهای مناسب احتراقی موضوع مصوبات جلسات ۱۱۰ و ۱۸۱ و ۱۹۱ شورا را در خصوص ناوگان تاکسی شهری احراز نموده و در بحث ضوابط پیشران خودرو، مشخصات جدول ارائه شده ملاک عمل بوده و احراز انطباق شرایط خودرو با ضوابط مصوب از طریق دبیرخانه شورای عالی (با همکاری کمیته‌ فنی ذیربط و اتحادیه های ذیل سازمان شهرداری¬ها و دهیاری¬های کشور) صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مقرر شد سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان، متناسب با زیرساخت‌های ایجاد شده خصوصاً تعداد ایستگاه و رابط شارژ که از سوی شهرداری ذیربط به دبیرخانه شواری عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اعلام می‌گردد، توسط این شورای عالی تعیین شود.

اعضای شورای عالی ترافیک بر ضرورت ارائه همه خدمات پشتیبانی این ناوگان توسط خودروسازان ذیربط خصوصاً باطری‌های بکار رفته، حداقل به مدت ۱۰سال از تاریخ واگذاری، تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟