Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : شب گذشته با هوشیاری و دقت عمل ماموران انتظامی شهرستان سیروان ، محموله سیم برق فشار قوی سرقتی کشف شد.

او افزود: اکیپ گشت پیشگیری از وقوع جرم شهرستان سیروان در ساعت ۳ بامداد به یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در بررسی از این خودرو مقادیر زیادی سیم برق فشار قوی به صورت قطعه قطعه ، در تعداد ۱۷ گونی بسته بندی شده در حال انتقال به قصد فروش در سایر استان‌ها کشف شد.

او اظهار کرد: در این عملیات پلیسی یک باند سرقت ، شامل ۳ سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، بیان کرد: بنابر اظهارات کارشناس مربوطه ارزش ریالی سیم‌های کشف شده ، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

 القاصی مهر مطرح کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی وقوع سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان