Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان ایلام از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند، گفت: سیاست سازمان تامین اجتماعی بر این قرار دارد که کیفیت ارائه خدمات را در مراکز درمانی تحت پوشش افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  دکتر «علیرضا رمضانی» رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان اظهار کرد:  بیمارستان شهدای زاگراس بیمارستانی با استعداد ۳۲ تخت عادی بیمارستانی است و ۴ تخت ویژه است که هم اکنون با توجه به شرایط شیوع کرونا و شرایط حادی که در کشور و استان به وجود آمده است با تکلیف مسئولان بالادستی و ستاد مبارزه با کرونا بیش از ظرفیت استاندارد خود به بیماران خدمات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از ۱۵ آبان ماه سال جاری بخش قلب و داخلی استان به بیمارستان شهدای زاگرس منتقل شده است، گفت: هم اکنون بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای زاگرس با حدود ۶۰ تخت عادی و ۲۲ تخت ویژه به  مردم استان ایلام، جامعه هدف و مراجعه کنندگان خدمات در مانی و پزشکی ارائه می دهد.

 

دکتر رمضانی با بیان اینکه هم اکنون با توجه به شرایط شیوع کرونا، بار سنگینی بر دوش ماست و قطعا اگر همت دکتر سلیمانی و تلاش همکاران، یاری ها و کمک های دانشگاه علوم پزشکی نبود، این بار سنگین به سرمنزل مقصود نمی رسید  و امروز با تلاش همه کارکنان، در جلب رضایت بیماران و مراجعه کنندگان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با تقدیر از از همکاری و حمایت های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در راستای  تجهیز بیمارستان و اختصاص امکانات پزشکی به بیمارستان شهدای زاگرس، یادآور شد: هر دو مجموعه هم دانشگاه علوم پزشکی و هم  بیمارستان شهدای زاگرس وظیفه و تکلیف قانونی خود می دانیم  که در خدمت مردم استان باشیم.

 

رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با بیان اینکه رسانه های استان نقش مهمی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و جامعه هدف دارند، افزود: پذیرای انتقادات رسانه ها هستیم  و هر چه از حمایت ها و انتقادات رسانه ها بهره مند باشیم کار ما در ارائه خدمات به جامعه هدف و مردم بیشتر و مفیدتر خواهد شد.

 

دکتر رمضانی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جامعه استان ایلام زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند ابراز کرد: ۲۵۷ هزار و  ۳۷۰ نفر از خذمات بیمه تامین اجتماعی در استان ایلام بهره مند هستند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

 

زمینی در مهران خریداری شده است و با توجه به اینکه مهران دارای اهمیت ویژه ای به عنوان دروازه عتبات عالیات دارد و در راستای ارائه خدمات به بیماران تامین اجتماعی، مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در ساخت است و بر اساس قول پیمانکار در خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد:  هم اکنون زمینی به منظور احداث مرکز درمانی به متراژ ۴۷۰۰ متر در نظر رگفته شده است که مراحل واگذاری زمین از طریق سازمان مسکن و شهرسازی در حال اقدام استو در تلاش هستیم که با همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سایر شهرستان های استان نیز بتوانیم مرکز درمانی تامین اجتماعی راه اندازی شود.

 

وی با بیان اینکه مرکز درمانی تامین اجتماعی در دهلران در حال حاضر فعال است، ابراز کرد:  در مرکز استان نیز دو مرکز دی کلینیک و درمانگاه شماره ۲ در حال فعالیت هستند و توسعه این دو مرکز در دستور کار قرار دارد و سیاست سازمان تامین اجتماعی بر این قرار دارد که کیفیت خدمات خود را در مراکز تحت پوشش افزایش دهد.

 

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای زاگرس بیمارستان ایلام بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی استان ایلام ارائه خدمات مرکز درمانی بهره مند هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲

خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال ۱۴۰۲ به صورت صدرصد پرداخت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان، قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه سال 1402 تا پایان آبان‌ماه 1403 با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ  به امضاء رسیده است که براساس این قرارداد، مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان با قیمت 305 هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که 50 درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

در این قرارداد سقف بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان،  بیماران خاص و صعب‌العلاج 35 میلیون تومان، بستری عمومی 40 میلیون تومان،  خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی 6 میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی ـ سرپایی 4 میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی 2 میلیون و 250 هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم 6 میلیون تومان برای یک چشم و 12 میلیون تومان برای دو چشم و آمبولانس داخل شهری 2 میلیون تومان و آمبولانس بین شهری 3 میلیون تومان است.

در همین ارتباط با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت حق بیمه بهمن‌ماه 1402 که با تاخیر قابل توجهی روبرو شده بود، اقدام کرده ، تمامی خسارات درمان مستقیم اسناد درمانی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان  اسفند سال 1402 پرداخت شد.

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

همچنین باعنایت به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت مطالبات اسفندماه شرکت از محل قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تاپایان اردیبهشت ماه، در صورت تحقق این وعده مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد شرکت نیز  به صورت کامل بروز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب