Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش رویترز، قیمت بیت‌کوین روز چهارشنبه به رکورد 28هزار و 599دلار و 99سنت دست یافت و به دنبال افزایش تمایل سرمایه‌گذاران در سال جاری 295درصد رشد را تجربه کرد.

این رمزارز محبوب جهان در آخرین دستاورد خود، 3.7درصد رشد کرد و به 28هزار و 375دلار رسید. از زمان ورود به کانال 20هزار دلاری در تاریخ 16دسامبر، تقریبا به اندازه نصف قیمت آن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت‌کوین به صورت روزافزون شاهد تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ آمریکا بوده؛ به ویژه با توجه به مصون بودن آن در برابر تورم و داشتن پتانسیل برای کسب سود سریع، همانطور که انتظار می‌رفت به یک روش اصلی برای پرداخت تبدیل می‌شود.

پربیننده ترین انواع موبایل سامسونگ چند؟ ‌+جدول قیمت موبایل (محدوده ۴میلیون تومان) برگزاری امتحانات تشریحی بر بستر شبکه شاد دلایل عدم تولید انبوه خودروهای الکتریکی در ایران/ لزوم حمایت گسترده از خریداران قیمت موبایل (محدوده ۵میلیون تومان)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین قیمت بیت کوین ارز دیجیتالی رمزارز رمزنگار پول دیجیتالی رمزارز مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳