Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:38:36 GMT

بایرنی ها عناوین نظرخواهی اسکای را درو کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۲۵۸۷

بایرنی ها عناوین نظرخواهی اسکای را درو کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه اسکای اسپورت به روال معمول همه ساله در پایان سال 2020 از مخاطبین خود در مورد بهترین های بوندس لیگا در 12 ماه اخیر سئوال کرد و نظر پرسید.

در این نظرخواهی گسترده 11 هزار هوادار شرکت کردند و در مورد بخش های مختلف نظردادند.

در زمینه بهترین دروازه بان سال ، مانوئل نویر با کسب 75.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد آرا به عنوان گلر سال 2020 برگزیده شد.

کاپیتان بایرن مونیخ بالاتر از رومان بورکی از بورسیادورتموند با 6.3 درصد آرا ایستاد.

همچنین عنوان بهترین مدافع سال به آلفونسو دیویس، پدیده جوان مونیخی ها رسید. وی 48.2 درصد آرا را به خود اختصاص داد و اول شد.

آنجلینو از آر.ب لایپزیگ نیز با 14.6 درصد دوم شد.

در بخش هافبک دفاعی، عمده هواداران «یوشوا کیمیش» از بایرن مونیخ را برگزیدند. وی 73.3 درصد آرا را گرفت. لئون گورتسکا، هم تیمی اش نیز با 8.3 درصد دوم شد.

اما در رده هافبک هجومی، رده نخست به توماس مولر از بایرن رسید که 58.1 درصد آرا را کسب کرد. بعد از او رینا از بورسیادورتموند با 14.4 درصد دوم شد.

در فاز حمله نیز عنوان بهترین فوروارد به روبرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن رسید که 69.9 درصد آرا را گرفت. بعد از او ارلینگ هالند با 22 درصد دوم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن دروازه بان بوندس لیگا درصد دوم شد درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • تسلط سرایا القدس بر پهپاد اسکای لارک اشغالگران در خان یونس+فیلم
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • حکم جلب شما صادر شد
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • باند مافیایی؛ شکایت ناتینگهام فارست از شبکه اسکای و گری نویل!
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟