Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@16:13:26 GMT

دستگیری قاتل در فرحزاد تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۲۷۰۷

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت فرار در منطقه فرحزاد تهران خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: حسب گزارش بیمارستان مدرس مبنی بر قتل مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته تیمی از ماموران تجسس کلانتری ۱۶۳ ولنجک برای تحقیق به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های مقدماتی اطلاع پیدا کردند که مرد جوان از ناحیه ریه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است که با دستور مقام قضایی تحقیقات پلیسی برای ردیابی عاملان این جنایت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار داشت: تحقیقات ماموران نشان از آن داشت که مقتول یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه فرحزاد است و امروز در ساعت ۵ صبح بین او و یک مرد دیگر که مصرف کننده مواد مخدر است درگیری صورت گرفته و مقتول همراه چند تن از دوستانش بخاطر اختلاف بر سر مواد مخدر به پاتوق قاتل رفته و در این درگیری احمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران در اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی قاتل که مردی ۴۰ ساله و سابقه دار است شدند و با توجه به آدرسی که از خانه او در سوابقش ارائه شده بود ماموران با نیابت قضایی به شهرستان ملارد رفته، اما قاتل در خانه نبود و خانواده اش اعلام کردند که پسرشان را به خاطر اعتیادش از خانه ترد کردند و دیگر اطلاعی از او ندارند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی سرکلانتری یکم و تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک به فرماندهی سرهنگ علی قاسمی رییس کلانتری ولنجک جستجو‌های خود را در منطقه فرحزاد و در پاتوق‌هایی که احتمال می‌دادند قاتل در آنجا پنهان شده باشد را آغاز کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: پس از چند ساعت عملیات جستجو ماموران موفق شدند قاتل را در یکی از پاتوق هایش شناسایی و آنجا را تحت محاصره در آوردند که در ادامه متهم و همدستش که در زمان درگیری مرگبار حضور داشت برابر پلیس مقاومت کردند که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و قاتل و همدستش را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی کشف و در تحقیقات مشخص شد قاتل وسایل سرقتی را در ازای خرید مواد مخدر به فروشندگان مواد مخدر می‌دهد و در بررسی‌های بیشتر چاقویی که قاتل با آن دست به قتل احمد زده بود نیز کشف شد.

وی در خصوص انگیزه قاتل در این درگیری مرگبار گفت: مقتول که از فروشندگان مواد مخدر است مدتی قبل مقداری مواد مخدر از او سرقت شده بود که دوستانش اعلام کردند که قاتل این مواد را از او سرقت کرده و صبح امروز مقتول همراه دوستانش با قمه و چوب به سراغ قاتل رفته و در این درگیری مرگبار احمد به قتل رسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حماسه 9 دی دستگیری قاتل فرحزاد کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حماسه 9 دی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران