Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:02:08 GMT

2 پیشنهاد بزرگ برای ستاره مغضوب رونالد کومان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۲۷۴۹

2 پیشنهاد بزرگ برای ستاره مغضوب رونالد کومان

ریکی پویج که با رونالد کومان سرمربی بارسا مشکلات اساسی دارد، شاید در انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود.

به گزارش ورزش سه"، 4 ماه پیش رونالد کومان به ریکی پویج ستاره 20 ساله جوان بارسا اطلاع داد که در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

دلیل خط خوردن نام پویج برای بازی مقابل الچه در جام خوان گامپر نیز همین بود و بازیکنی که در بارسا به او امید زیادی بسته بودند، متوجه شد که باید به دنبال مقصدی دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پویج تنها تا ژوئن 2021 با بارسا قرارداد دارد و البته بند تمدید 2 ساله نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی سرمربی هلندی به طور واضح به وی گفت که روی او حساب نمی کند.

 

 

 

 

این اتفاق باعث شد در فضای مجازی هواداران خواستار برکناری سرمربی جدید خود شوند و هشتگ #koemanOut به ترند توئیتر تبدیل شود. در حالی که کومان تنها دو بار روی نیمکت آبی اناری ها نشسته بود.

 

سه هفته پیش ال پائیس فاش ساخت که پس از لو رفتن جز به جز گفت و گوی او با ریکی پویج در رسانه ها، او به شدت علیه پویج عصبانی شده و در رختکن کمپ تمرینی بارسا به شدت به او تاخت.

کومان ضمن تحقیر ستاره جوان بارسا در مقابل بازیکنان او را جاسوس تیم خطاب کرده و او را برای لو دادن سریع این خبر مورد شماتت قرار داد. سرمربی هلندی در یکی دو نشست خبری دیگر نیز تلاش و عملکرد ریکی پویج در تمرینات را به شکل غیرمستقیم زیر سوال برد.

 

 

 

 

طبق ادعای اسپورت، ستاره جوان بارسا اکنون دو پیشنهاد خوب از میلان و آرسنال دریافت کرده است. هر دو باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه(از دو روز دیگر شروع می شود) او را قرضی تا پایان فصل می خواهند.

در میلان او می تواند با براهیم دیاز و سامی کاستیه خو، اسپانیایی های روسونری هم تیمی شود و در آرسنال نیز میکل آرتتا سرمربی کاتالان شیفته بازی اوست.

پویج اگر با جدایی موافقت کند، به صورت قرضی و بدون بند خرید دائمی بارسا را ترک خواهد کرد و باید دید در نهایت انتخاب او ماندن تا پایان فصل است یا انتخاب یکی از دو تیم میلان و آرسنال.

 

رونالد کومان (سرمربی) ریکی پویگ آث میلان آرسنال بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی ریکی پویگ آث میلان آرسنال بارسلونا رونالد کومان ریکی پویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت