Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:40:47 GMT

برگزیدگان جشنواره قرآنی «سردار دلها» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۳۰۵۲

برگزیدگان جشنواره قرآنی «سردار دلها» معرفی شدند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ایثار، جشنواره قرآنی «سردار دلها» با محوریت سوره مبارکه حجرات به ‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در زمینه فراگیری و انس عمومی با قرآن کریم و ایجاد زمینه نشاط و تعالی در بین خانواده شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های آنان با همکاری مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل توسعه منابع انسانی (اداره آموزش کارکنان) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این جشنواره آثار خود را در چهار بخش آوایی، معارف قرآنی، ادبی و هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره در ایام دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و هم‌زمان با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با توجه به شیوع بیماری کرونا به ‌صورت غیرحضوری برگزار و به نفرات انتخاب‌شده هدایایی نفیس به همراه لوح قدردانی اهدا می‌شود.

اثر برگزیده اولین جشنواره قرآنی سردار دلها در رشته نقاشی نیز متعلق به «ماهان شیرآقایی» از دانشگاه شاهد بوده است.

دومین مرحله از جشنواره قرآنی و چگونگی و نحوه شرکت در آن از سوی مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت. 

بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان نیایش

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت سرزده از بیمارستان نیایش بازدید و با جانبازان معزز این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش در جریان مسائل و روند درمانی این عزیزان قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید از کادر درمانی این بیمارستان برای خدمت به جانبازان عزیز قدردانی کرد و گفت: جانبازان بستری در بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها همان سربازان و فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس هستند و خدمت به آنها موجب افتخار است.

دکتر نوشین زارعی رییس بیمارستان نیایش نیز پس از این بازدید گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بیمارستان ارائه داد.

برگزاری ​نشست مشورتی کارگروه انتخاب کارمندان تراز انقلاب اسلامی

نخستین نشست کارگروه مشورتی کمیته انتخاب کارمند تراز انقلاب اسلامی در بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات مرکز مقاومت بسیج بنیاد تشکیل شد.

سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از برگزاری این نشست را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: بخشی از متن این بیانیه کارمندان دولت را به قرار گرفتن در تراز و ریل انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و اهداف دولت اسلامی ملزم کرده است.

وی افزود: بر همین اساس نخستین همایش انتخاب کارمند تراز انقلاب در مهر ماه سال ۱۳۹۹ هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران و در دو سطح مدیران و کارمندان برگزار شد. در این همایش از ۷۵ نفر از مدیران و کارمندان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران که همسو با اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و پایبند به اصول و ارزش‌های حاکم بر انقلاب و دفاع مقدس بودند تجلیل شد.

برچسب‌ها قرآن کریم قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرآن کریم قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرآن کریم قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمارستان نیایش جشنواره قرآنی مرکز مقاومت سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود