Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این روزهای سرد زمستانی شرکت «شیراز تجهیز» همراه شماست تا این رویا را به حقیقت پیوسته و حافظ جان شما در برابر این ویروس همه گیر باشد. همچنین با توجه به شرایط فعلی که فروش پکیج بوتان و ایران رادیاتور با محدودیت روبرو شده و جهت کنترل بازار پکیج، با توجه به اینکه ارائه کارت نصب پکیج دیواری توسط کادر مجرب خدمات پس از فروش شرکت ما به موقع برای کارخانه ارسال می‌شود تا سهمیه نمایندگی در نظر گرفته شود، گامی بلند برداشته ایم تا بتوانیم از فروش به موقع پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور اطمینان خاطر مصرف کنندگان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای حفظ سلامت و ایمنی شما دست به کار شده ایم و همه روزه آماده خدمت به شما هموطنان عزیزمان هستیم.

به علت تخصصی بودن مطالب و همچنین برندهای مختلف محصولات سرمایشی و گرمایشی و موضوعات زیادی که قبل از خرید و بعد از خرید انواع پکیج دیواری و آبگرمکن وجود دارد سعی ما بر این است تا فقط به صورت کلی به دو برنده پراستفاده پکیج بوتان و ایران رادیاتور بسنده کنیم. در صورت اخذ اطلاعات کامل به سایت مرجع شیراز تجهیز مراجعه نمایید.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان از لحاظ دسته بندی دارای پکیج شوفاژ دیواری فن دار و بدون فن، دیجیتال و آنالوگ، از نظر مبدل دارای تک مبدل و دومبدل می‌باشند و متناسب با متراژ ساختمان دارای ظرفیت‌هایی از ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ می‌باشند. در سایت مرجع شیراز تجهیز می‌توانید تمام مدل‌های پکیج دیواری بوتان را با مشخصات کامل دستگاه ملاحظه نمایید.

شما می‌توانید پکیج دیواری بوتان موردنظر خود را بر اساس اندازه گیری زیر انتخاب نمایید؛

واحدهای زیر ۱۵۰ مترمربع:

Parma ۲۲Rsi

Parma ۲۴Rsi

Verona ۲۴Rsi

Perla Pro ۲۴Rsi

Bosch ۲۴w۶۰۰۰

واحدهای ۱۵۰ تا ۲۲۰ متر مربع:

Perla Pro ۲۸Rsi

Bosch ۲۸w۶۰۰۰

واحدهای ۲۳۰ تا ۳۰۰ متر مربع:

Perla Pro ۳۲Rsi

Bosch ۳۵w۶۰۰۰

مدل‌هایی که دارای اندیسKI می‌باشند از نوع پکیج‌های دیواری بدون فن و همچنین مدل‌هایی که دارای اندیس KIS می‌باشند از نوع پکیج‌های دیواری فن دار هستند که عمل تخلیه دود و مکش هوا در این مدل‌ها از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می‌گیرد. پکیج دیواری بوتان سری کالدا ونزیا calda venezia از نوع پکیج‌های تک مبدل می‌باشند.

پکیج‌های دیواری بوتان سری‌های سی وی Cv۴۲۴s ، ورونا Verona ، پارماParma ، اپتیما Optima، پرلا پروPerla pro ، بنسر پرو Benesser pro ، روما Roma از نوع پکیج‌های دو مبدل می‌باشند. این نوع پکیج ها مجهز به دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب گیری است.

پکیج‌های دیواری بوتان مدل روما و پرلا مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه از جمله دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد عادی، دمای آب گرم مصرفی هنگام استفاده از آب گرم مصرفی و کدهای عیب‌هایی که توسط سرویسکاران در هنگام تعمیر پکیج بوتان با آنها مواجه می‌شوند (از جمله ارورهای ۴۰ ۷۰، ۴۰ ۷۰ ۸۰ …) در صورت بروز اشکال در سیستم می‌باشند. شما می‌توانید تمامی آموزش لازم جهت رفع کدخطاهای مربوط به پکیج بوتان را به صورت متنی تصویری، ویدئویی و حتی صوتی که توسط کادر مجرب تکنسین‌ها ترتیب داده شده را در سایت مرجع شیراز تجهیز ملاحظه نمایید.

پکیج‌های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند که می‌توان به مدل‌های فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت‌های ۲۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ اشاره نمود.

شما می‌توانید پکیج دیواری ایران رادیاتور را بسته به متراژ ساختمان خود انتخاب نمایید؛

واحد ۱۰۵ متر:

Eco ۲۲ ff

واحد ۱۵۰ متر:

Eco ۲۴ ff

M ۲۴ ff

L ۲۴ ff

واحد ۲۲۰ متر:

L ۲۸ ff

واحد ۳۲۰ متر:

L ۳۶ ff

پکیج‌های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف B می‌باشند و سری‌هایی از پکیج‌های شوفاژ دیواری ایران رادیاتورکه با حرف L ، M ، E یا K شروع می‌شوند از نوع دو مبدل می‌باشند. به جز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می‌شود، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می‌باشد.

مدل‌های L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگ‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. مدل‌های Eco و M و BM و E و OM از نوع مدل آنالوگ می‌باشد. پکیج‌های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می‌باشند. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج شوفاژ دیواری در سایت شیراز تجهیز امکان پذیر است.

قیمت تمامی پکیج شوفاژ دیواری‌های ایران رادیاتور و بوتان بروز بوده و طی تماس با شماره ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱ امکان پذیر می‌باشد.

شرکت تاسیساتی شیراز تجهیز با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برندهای ایرانی و خارجی، کولر گازی اسپلیت، تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت است.

تلفن جهت مشاوره: ۰۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱

دفتر مرکزی: شیراز، چهارراه هوابرد بسمت بلوار سرباز، بعداز ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد۴

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5108870

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران رادیاتور سیستم گرمایشی کسب و کار کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو فولاد فروشگاه زنجیره ای گروه خودروسازی سایپا اهن الات بازاریابی شبکه ای کسب و کارهای اینترنتی تولید داخلی صنعت خودروسازی هدفون شرکت آسیاتک تولید نرم افزار تکنولوژی بوتان و ایران رادیاتور پکیج دیواری بوتان پکیج شوفاژ دیواری پکیج های دیواری نوع پکیج شیراز تجهیز پکیج بوتان دو مبدل بدون فن فن دار مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

 در شرایطی که گیشه سینما‌ها تحت تاثیر اکران دو فیلم کمدی «تمساح خونی» و «سال گربه» قرار دارد، فروش ۱۱ میلیاردی «مست عشق» در دو روز اول اکران نوید یک رقیب جدید برای کمدی‌های در حال اکران را می‌دهد.

مست عشق ساخته حسن فتحی با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی اتفاق بی سابقه‌ای را در گیشه رقم زد و موفق شد طی دو روز اول اکران با جذب بیش از ۱۶۰ هزار مخاطب فروشی بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که برای یک فیلم غیرکمدی موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

پس از سال‌ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می‌شود، به گونه‌ای که «مست عشق» تنها در دو روز اول اکران توانست خود را به رتبه چهارم فروش کلی سینمای ایران در سال جدید برساند و بالاتر از فیلم‌هایی نظیر آسمان غرب، آپاراتچی، پرویز خان، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان قرار گیرد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. 

در جدول فروش سینمای ایران در حال حاضر تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان فروش در آستانه ۲ میلیونی شدن تماشاگران خود است و پس از این فیلم درام اجتماعی «بی‌بدن» با بیش از ۳۰ میلیارد فروش و کمدی «سال گربه» با ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود