Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:40:03 GMT

معرفی ژاوی به عنوان مدیر کل آینده بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۳۰۹۵

معرفی ژاوی به عنوان مدیر کل آینده بارسلونا

ویکترو فونت یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا مه شانسش بالا نیز ارزیابی می شود از ژاوی هرناندز به عنوان مدیرکل باشگاه در صورت رسیدن به ریاست بارسلونا نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت روی حرف خود ماند و امروز در معرفی برنامه هایش در صورت رسیدن به ریاست بارسلونا خبر از انتصاب ژاوی هرناندز به عنوان مدیر کل آینده بارسا نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته ساختار سازمانی و سمت ها را اعلام نکرد.

 

 

 

 

پیش از این ژاوی گفته بود که با هیچ نامزد ریاست باشگاه همسو نخواهد شد چرا که در قطر مشغول فعالیت جدی است و به عنوان سفیر جام جهانی 2022 تا دو سال دیگر آزاد نخواهد بود.

فونت همچنین جولی لوپز را به عنوان مدیر اجرایی ورزشی معرفی کرد. او برادر جرارد لوپز بازیکن سابق بارسلوناست. جوردی کرویف فرزند یوهان کرویف فقید نیز مدیر ورزشی بارسا خواهد بود و تمامی خریدها زیر نظر او انجام خواهند گرفت.

 

 

 

 

فونت همچنین ژوان ویلا را به عنوان مدیر ارشد فوتبالی بارسا معرفی کرد. ویلا در لاماسیا مربی ژاوی هرناندز بود و نقش مهمی در رشد و پیشرفت او داشت.

فونت امروز تایید کرد که در دوران او ژاوی همه کاره خواهد بود و در صورتی که رونالد کومان نتواند بارسا را باه اهدافش برساند جانشین وی خواهد شد.

 

ویکتور فونت رقبایی جدی برای ریاست بارسا از جمله خوان لاپورتا و جوردی فاره پیش رو دارد.

پیشکسوت هلند بارسلونا السد ژاوی یوهان کرویف قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا السد ژاوی یوهان کرویف قطر عنوان مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی