Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:26:23 GMT

زیدان دست به دعا تا روز بازی سوپرکاپ

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۳۱۵۸

زیدان دست به دعا تا روز بازی سوپرکاپ

رئال مادرید دو هفته دیگر در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بازی مهمی برابر بیلبائو پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید مثل دیگر باشگاه های بزرگ به دلیل فشردگی بازی ها و درگیری در لالیگا و لیگ قهرمانان، از مصدومیت بازیکنانش در امان نمانده است. تعداد کمی از بازیکنان رئال هستند که تاکنون دچار مصدومیت نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نفر رودریگو بود که برابر گرانادا به شدت مصدوم شد و تا سه ماه قادر به بازگشت نیست.

 

 

 

 

رئال مادرید امشب در زمین الچه بازی دارد و ماه ژانویه به دلیل در پیش بودن سوپرکاپ اسپانیا که در واقع پای یک جام در میان است، یک ماه بسیار مهم محسوب می شود.

رئال 25 دی در ورزشگاه لا روسالدای مالاگا و در بازی نیمه نهایی به مصاف بیلبائو خواهد رفت و زین الدین زیدان از حالا دعا می کند که تا پیش از این تاریخ بازیکن یا بازیکنانی دیگر را به دلیل مصدومیت از دست ندهد چون به فاصله دو هفته تا بازی برابر بیلبائو، تقریبا هر مصدومیت نه چندان جدی نیز منجر به از دست رفتن سوپرکاپ برای بازیکن خواهد شد.

اخیرا ادن هازارد و لوکا مودریچ پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به شرایط بازی رسیده اند و در فهرست بازی با الچه هم قرار دارند.

 

 

 

 

سال گذشته رئال بدون ادن هازارد، کریم بنزما، گرت بیل و مارکو آسنسیوی مصدوم توانست عنوان قهرمانی سوپرکاپ را در عربستان سعودی به دست بیاورد. رئال در فینال اتلتیکو را شکست داد.

رئال تا روز بازی با بیلبائو باید برابر الچه، سلتا و اوساسونا به میدان برود.

زیدان (سرمربی) اتلتیک بیلبائو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی اتلتیک بیلبائو رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!