Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:30:13 GMT

۱۳ مسابقه دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۳۱۷۳

۱۳ مسابقه دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی برگزار شد

مهدی روزبهان عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا "مسابقه تایم تریل انفرادی لیگ خراسان رضوی در سبزوار، تایم تریل انفرادی قهرمانی استان در مشهد، مسابقه پیست قهرمانی خراسان رضوی، مسابقه کوهستان سطح B استان و رقابت پیست و کوهستان بانوان" را بخشی از رقابتهای دوچرخه‌سواری امسال در خراسان رضوی برشمرد. 

وی افزود: مسابقه‌های کوهستان سطح C استانی، استقامت جاده در نیشابور، کوهستان بانوان انتخابی تیم استان، کوهستان سطح A قهرمانی استان، کوهستان در فریمان و پیست قهرمانی استان از دیگر رقابتهای امسال دوچرخه‌سواران خراسانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی به برگزاری دوره هفت روزه مربیگری درجه یک دوچرخه‌سواری اوایل دی ماه جاری در مشهد نیز اشاره و بیان کرد: همچنین آبان گذشته مشهد میزبان مسابقات لیگ برتر پیست و همچنین مرحله نخست لیگ پیست و جاده جوانان کشور بود. 

وی ادامه داد: مسابقه مجازی ورزش در خانه، همایش "روز جهانی دوچرخه" در مشهد و شهرستانهای استان، همایشهای دوچرخه‌سواری در شهرستانها به مناسبت دهه کرامت، همایشهای مناسبتی هفته دفاع مقدس، روز جهانی بدون خودرو و هفته تربیت بدنی دیگر فعالیتهای امسال هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در بخش همگانی هستند. 

روزبهان گفت: در بخش آموزش دوچرخه‌سواری هم ۱۰ دوره عمومی با عنوان دانش‌افزایی و کارآموزی دوچرخه‌سواران توسط هیات ورزشی این رشته در مشهد امسال برپا شدند. 

وی افزود: در این مدت سعی شد تا همه فعالیتهای هیات دوچرخه‌سواری استان با رعایت دقیق و جامع پروتکلهای بهداشتی و مجوز اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی باشند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: آموزش دوچرخه‌سواری و پخش زنده رقابتهای این رشته ورزشی از طریق فضای مجازی دیگر فعالیت صورت گرفته توسط هیات دوچرخه‌سواری مشهد است که همچنان ادامه دارد.

۱۰ مربی با مدرک درجه یک دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی فعالیت دارند. همچنین ۲۵۰ دوچرخه‌سوار سازمان یافته این رشته ورزشی را در استان پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر آنها زنان ورزشکار هستند.

برچسب‌ها مشهد فریمان سبزوار نیشابور دوچرخه سواری کوهستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فریمان سبزوار مشهد فریمان سبزوار نیشابور دوچرخه سواری کوهستان بانوان اخبار کنکور هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  یوسف بنی اسدی افزود : در حال حاضر بارش باران راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب، باخرز و بجستان را تحت تاثیر قرار داده است.   وی گفت: جاده ترانزیتی سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، جاده مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، بزرگراه باغچه - نیشابور، آزادراه باغچه - مشهد و جاده گناباد- فردوس در گردنه کلات نیز بواسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.   رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و جاده فریمان - مشهد را محدود کرده است.   بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی جاده عشق آباد- بردسکن در حوزه خراسان جنوبی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو، سفرهای جاده ای در خراسان رضوی از دیروز آغاز شده و امروز جمعه نیز ترددها به شکل محسوسی افزایش یافته است.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است