Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با فرزند هوادار مرحوم این تیم به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا بهروز خورشیدیان یاسوج از هواداران متعصب تیم پرسپولیس متاسفانه دار فانی را وداع گفت.

روز شنبه و پس از بازی پرسپولیس مقابل نساجی، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در اقدامی پسندیده به یاسوج سفر کرد تا در سفری چند ساعته علاوه بر دیدار با خانواده این مرحوم، مدال نایب قهرمانی خود در آسیا و پیراهن امضا شده کادر و بازیکنان تیم را به خانواده مرحوم خورشیدیان اهدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی در این دیدار ضمن دعوت از خانواده این هوادار فقید به تهران و حضور در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس، مراتب ابرازی همدردی کلیه اعضای باشگاه و تیم را هم به این خانواده اعلام کرد.

در پی گفت و گوی شب گذشته از سوی سرمربی پرسپولیس با خانواده این مرحوم، امروز و پیش از تمرین سرخپوشان سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی‌زادگان که تمایل به صحبت با فرزند این هوادار داشتند در گفت‌وگویی ویدیوی با سامی یادگار مرحوم خورشیدیان لحظاتی به صحبت پرداختند.

در این گفت‌وگو سید جلال حسینی از فرزند هوادار فقید پرسپولیس درخواست کرد تا به زودی به تهران آمده و در تمرینات و بازی‌های سرخپوشان حاضر شود.  سامی هم به کاپیتان پرسپولیس قول داد تا دو هفته دیگر به تمرینات بیاید. این در حالی است که نوراللهی و کنعانی‌زادگان هم لحظاتی با این کودک خردسال صحبت کردند و برای او آرزوی سلامتی داشتند.

سفر گل‌محمدی به یاسوج برای دیدار با خانواده هوادار درگذشته پرسپولیس + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229141 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان