Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- میچ مک کانل، رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا مانع تصویب سریع لایحه افزایش کمک‌ مالی به آمریکایی‌ها از 600 دلار به دو هزار دلار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سی ان ان،  این لایحه اما همچنان می‌تواند در آینده و روزی که مک‌کانل انتخاب کند به رای گذاشته شود.
چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنا، تلاش کرد که تغییرات در لایحه چندگانه بودجه را در صحن سنا به رای بگذارد، اما میچ مک‌کانل، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت کنتاکی، با این درخواست مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک روز پیشتر مجلس نمایندگان آمریکا افزایش مبلغ کمک به آمریکایی‌ها را که درگیر پیامدهای اقتصادی همه‌گیری ویروس کرونا در کشور هستند، با حمایت هر دو حزب تصویب کرده بود.
رهبران دموکرات‌ها در این مورد موافق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده هستند که اعتقاد دارد مبلغ 600 دلار برای هر فرد کمکی ناچیز است. اما بسیاری از سناتورهای جمهوری‌خواه قبلا مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرده بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رهبر اکثریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی