Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه در قالب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.  
ترکیب شاگردان محمود فکری:

رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.  
ترکیب شاگردان امیر قلعه نویی:

علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دقایق حساس بازی:
دقیقه ۳: مهدی قایدی درون محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و بعد از جدا کردن خود از مدافع رو به رو به سمت دروازه شوت کرد که دیگر مدافع تیم گل‌گهر توپ را از مقابل دروازه درو کرد.

دقیقه ۵: علیرضا حقیقی مقابل دروازه خودش صاحب توپ شد و ارسلان مطهری روی او فشار آورد و توپ او را زد. داور با تاخیر و در شرایطی که به نظر می‌رسید از گوشی به او چیزی گفته شده است، برای تیم استقلال اعلام پنالتی کرد. این اتفاق با اعتراض بازیکنان گل‌گهر و امیر قلعه نویی همراه بود که در نهایتا فایده‌ای نداشت.

دقیقه ۸: وریا غفوری از روی نقطه پنالتی گل اول تیم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۹: امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۴: بازیکنان استقلال از زمین خودشان شروع به پاسکاری کردند و توپ را با حرکات ترکیبی به وریا غفوری در سمت راست رساندند، در ادامه غفوری با یک پاس خوب توپ را درون محوطه جریمه تیم گل‌گهر به مهدی قایدی رساند و قایدی بعد از یک کنترل خوب توپ را به گوشه دروازه حقیقی فرستاد تا بازی ۲ بر صفر به نفع آبی پوشان پایتخت شود.

دقیقه ۱۷: ارسال احمد زنده روح درون محوطه جریمه استقلال پیش از آن که به علیرضا ابراهیمی برسد توسط رشید مظاهری دور شد.

دقیقه ۲۳: مهدی قایدی درون محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و از زاویه بسته اقدام به شوت زنی کرد که توپ با واکنش خوب حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۷: بازیکنان استقلال بار دیگر با چند پاس ترکیبی و سریع وریا غفوری را صاحب توپ کردند و او خودش را به محوطه جریمه رساند و بعد با تکل علیرضا حقیقی سرنگون شد. با این که باز هم بازی ادامه داشت، اما داور با تاخیر برای تیم استقلال اعلام پنالتی کرد. داور وسط در این صحنه به تصمیم داور پشت دروازه اعتماد کرد و دومین پنالتی برای تیم استقلال اعلام شد.

دقیقه ۳۰: وریا غفوری این پنالتی را از دست داد و توپش مستقیم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال احمد زنده روح از میانه‌های زمین درون محوطه جریمه استقلال در شرایطی که مظاهری نیز از درون دروازه بیرون آمده بود به شکل خطرناکی توسط مدافعان استقلال دور شد.


پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان؛ جدال شاگردان یحیی با گاندو‌های اصفهانی/گل گهر - استقلال؛ نبرد استقلالی‌ها    
خبر به مرور تکمیل می شود.....

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال گل گهر درون محوطه جریمه تیم استقلال وریا غفوری مهدی قایدی صاحب توپ گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز به میزبانی سیرجانی ها آغاز شد و دو تیم برای کسب 3 امتیاز مسابقه تلاش خواهند کرد.

تیم‌های ششم و هفتم جدول یک نبرد میان جدولی حساس را برگزار خواهند کرد و برای حفظ جایگاه خود در جدول و کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل به سه امتیاز این مسابقه نیاز خواهند داشت.

شمس آذر قزوین در هفته‌های گذشته فوتبال با کیفیت و جذابی را به نمایش گذاشته و با سرعت بالایی که بازیکنان این تیم در انتقال توپ دارند رقبا را تحت تاثیر قرار می‌دهند، در نقطه مقابل هم گل‌گهر سیرجان برخلاف عملکرد خوبی که در طول مسابقه دارند اما موفق به پیروزی نشدند و خیلی راحت دیدارهایی که می‌توانستند با پیروزی از میدان خارج شوند را با تساوی عوض کردند.

گزارش لحظه به لحظه این مسابقه جذاب را در این صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید.

????زمان و محل برگزاری: هفته بیست و ششم لیگ برتر - 16 اردیبهشت 1403 - ???? ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

????داور: ایمان کهیش کمک‌ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

????گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان
سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

????شمس‌آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی
سرمربی:سعید دقیقی

⏱لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر