Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ ۵ روستای زیر ۱۰ خانوار اردبیل برق رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین قدیمی بعدازظهر امروز  در جمع خبرنگاران از برق رسانی به 5 روستای زیر 10 خانوار خبر داد و  اظهار داشت: دسترسی به انرژی به ویژه برق، به عنوان یکی از امکانات اساسی زندگی امروزی، از مسائل اصلی در نگهداشت جمعیت و گام نهادن در مسیر توسعه روستایی است و برق‌رسانی به روستاها می‌تواند به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم، سهم مهمی در رشد بخش کشاورزی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این مهم به ثمر نشسته است، گفت: قطار توسعه  زیرساخت‌های برق رسانی در شرکت توزیع برق استان اردبیل، همواره در مسیر پیشرفت در حال حرکت است.

بهره‌مندی مشترکان کم‌مصرف از تخفیف 100 درصدی بهای برق مصرفی؛ 34 درصد شبکه‌ برق گیلان فرسوده است26 طرح برق‌رسانی در دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودتسنیم بررسی کرد|چطور از بحران پیشِ‌روی برق و گاز عبور کنیم؟ 8 راهکار برای تحقق صرفه‌جویی 10درصد/ مردم، در خط مقدم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با بیان اینکه فردا بصورت ویدئو کنفرانس با حضور  رئیس جمهوری 3 طرح بزرگ برق‌رسانی استان با هزینه کرد اعتباری  359 میلیارد ریالی افتتاح می‌شود، گفت:  این طرح‌ها شامل افزایش ظرفیت پست 230 کیلو ولت شهرک صنعتی شماره 2 در شهرستان نمین ، افزایش ظرفیت پست 63 کیلو ولت شهرستان بیله‌سوار و توسعه آن و برق رسانی به پنج روستای زیر 10 خانوار می‌باشد.

قدیمی همچنین با بیان اینکه  با هدف هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق طرح هما پیشرفت  فیزیکی بیش از 95 درصد دارد،  تصریح کرد: طرح سامانه "هما" با عنوان "هوشمندسازی مدیریت اتفاقات" برای اولین بار در استان اردبیل در حال اجرایی شدن است که در این طرح به محض تماس مشترک با 121در اتفاقات و حوادث درخواست رفع خاموشی به صورت خودکار به نزدیک‌ترین خودروی اتفاقات مدیریت‌های برق ارسال شده و خودروی اتفاقات از طریق اطلاعات مکانی ثبت شده در تبلت به محل خرابی اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  هم اکنون 99/9 درصد مردم استان اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند، افزود:  براساس اعتبارات اختصاص یافته به مناطق مختلف تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم زمینه راه‌اندازی و بهره‌برداری این پروژه‌ها را مهیا کرده و برای خدمات‌رسانی به مردم در سطح استان فراهم کنیم.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود